باربری با تریلی کمرشکن

باربری با تریلی کمرشکن

 

 

معمولا برای باربری با تریلی کمرشکن از بار های بسیار سنگین و دارای حجم های بزرگ استفاده می کنند . حمل و ارسال بار با تریلی کمرشکن را از ما بخواهید

 

 

شرکت الوبار برای حمل بار با تریلی کمرشکن به تمام نقاط کشور و همچنین باربری شهرستان به تهران تخصص باربری با عالی ترین شرایط را دارد .

 

 

تمامی باربری های بار های سنگین و بزرگ را برای ارسال بار با تریلی کمرشکن را می توانید از شرکت الوبار بخواهید تا با بهترین نحو برای شما انجام دهد .

 

 

باربری با تریلی کمرشکن را با ویژگی های عالی مثل : حمل بار با تریلی کمرشکن با کمترین هزینه ، باربری با بیمه رایگان ، تخفیف ویژه و …را از شرکت معتبر الوبار بخواهید .

انواع مختلف تریلی کمرشکن برای حمل بار

 

تریلی های کمرشکن انواع مختلفی مانند : کمرشکن 2 محور ، کمرشکن 3 محور ، کمرشکن 7 محور ، کمرشکن 11 محور می باشند که برای باربری با تریلی کمرشکن استفاده می شوند .

 

 

هر نوع از این کمرشکن ها برای یک نوع بار و یک اندازه مورد استفاده قرار می گیرند . با توجه به نوع بار کمرشکن مناسب اختصاص می گیرد که همین ویژگی باعث تاثیر زیاد در کاهش و افزایش هزینه ها هم نیز می شود .

 

 

تریلی کمرشکن 2 محوری ، طول و عرض این نوع تریلی کمرشکن با توجه با استاندارد های جاده ای می باشد که می توانید بار خود را به تمامی نقاط کشور با تریلی کمر شکن 2 محور ارسال کنید ، این نوع تریلی کمرشکن برای حمل بار تا سقف 30 تن طراحی شده اند .

 

 

تریلی کمرشکن 3 محوری ، این نوع تریلی برای باربری بار های سنگین تر و حتی دو برابر وزن تریلی 2 محور می باشد و بخاطر مقاومت بالا و محکم بودن سازه ها این قابلیت را به این نوع تریلی می دهد .

 

 

تریلی کمرشکن 11 محوری ، از این تریلی برای بار های خیلی سنگین و دارای طول بسیار زیاد استفاده می شود و با داشتن شاسی های سنگین وزن و بزرگ ، قدرت تحمل بالایی نسبت به وزن بار را دارد .

 

 

کمرشکن بوژی ، این نوع کمرشکن ها به تریلی هزار پا معروف است و برای باربری هر نوع باری با هر نوع اندازه ای قابل استفاده است و محدودیت وزنی ندارد و اگر باری را با کمرشکن 3 تا 11 محوری نتوانستید حمل کنید از این کمرشکن می توانید استفاده کنید .

 

 

انواع مختلف تریلی کمرشکن برای حمل بار
انواع مختلف تریلی کمرشکن برای حمل بار

هزینه های باربری با تریلی کمرشکن

 

 

برای ارسال بار با تریلی کمرشکن ها نمی توان هزینه معینی را مشخص کرد ، زیرا تمام هزینه ها بستگی به شرایط خاص بار را دارد .

 

 

تمام هزینه های حمل بار با تریلی کمرشکن بستگی به نوع بار و نوع تریلی با میزان اندازه وزن مورد نظر و تاریخ و ساعت ارسال بار و اندازه طول مسیر حمل بار دارد .

 

 

شرکت الوبار با قرار دادن تخفیف ویژه برای تمامی مشتریان خود نگرانی برای پرداخت هزینه های بالا را برطرف کرده است و باربری با تریلی کمرشکن با کمترین هزینه ممکن را برای شما انجام می دهد .

 

 

برای اطلاع دقیق از هزینه ها می توانید با شماره تماس های شرکت الوبار تماس بگیرید تا متخصصان ما با در نظر گرفتن همه شرایط ممکن هزینه قطعی حمل بار شما با تریلی کمرشکن را برای شما بگویند . 

 

حمل بار با تریلی کمرشکن همراه با مشاوره رایگان

 

 

دیگر خدمات شرکت الوبار برای باربری با تریلی کمرشکن مشاوره رایگان است که می توانید با مراجعه به آنها اطلاعات کامل و دقیق را برای باربری خود و حمل بار با انواع مختلف تریلی کمرشکن را کسب نمایید .

 

 

متخصصان ما بهترین راه را برای ارسال بار با تریلی کمرشکن برای هر نوع بار و با هر اندازه ای را به شما نشان می دهند تا اگر سوالی در این زمینه دارید به پاسخ مناسب خود برسید .

 

 

برای اینکه از هزینه ها و تمامی ویژگی های حمل بار با تریلی کمرشکن مطلع شوید حتما با مشاورین ما تماس داشته باشید تا تمام اطلاعات لازم را به صورت رایگان برای شما بگویند .

 

حمل بار با تریلی کمرشکن همراه با مشاوره رایگان
حمل بار با تریلی کمرشکن همراه با مشاوره رایگان

ارسال بار با تریلی کمرشکن همراه با بیمه نامه

 

بیمه باربری الوبار ارسال بار با تریلی کمرشکن را برای تمامی مشتریان خود بیمه می کند تا در صورت به وجود آمدن هر گونه حادثه مثل تصادف یا آتش سوزی خسارت را جبران نماید .

 

 

معمولا تمامی بارها برای باربری با تریلی کمرشکن دارای ارزش مایلی زیادی می باشند و این گونه بارها باید حتما از بیمه نامه استفاده کنند .

 

 

بیمه باربری شرکت الوبار با توجه به ارزش بار و نوع بار مشخص می شود ، با بیمه کردن بار ها برای ارسال با تریلی های کمرشکن اگر بار دچار حادثه ای شود چون تحت پوشش بیمه ما می باشد تمام خسارت هارا تا سقف 30 میلیون تومان برای شما پرداخت می نمایند .

 

 

بیمه شرکت الوبار تحت پوشش بیمه ایران می باشد و باربری شما را با امنیت کامل و کمترین هزینه توسط انواع مختلف تریلی های کمرشکن انجام می دهد .

 

 

ارسال بار با تریلی کمرشکن همراه با بیمه نامه
ارسال بار با تریلی کمرشکن همراه با بیمه نامه

اطلاعات تماس باربری با تریلی کمرشکن 

 

 

اگر برای اتقال بار با تریلی کمرشکن شرکت الوبار رضایت کامل را به دست آورده این بهتر است هرچه زودتر حمل بار با انواع مختلف تریلی کمرشکن را به شرکت الوبار بسپارید و با شماره تماس های که در اختیار شما قرار  داده است تماس برقرار کنید .

 

 

تمامی متخصصان ما در تمام روز هفته و در هر ساعت از روز برای پاسخ گویی شما برای ثبت سفارش ارسال بار با تریلی کمرشکن آماده هستند تا کامل ترین اطلاعات را در اختیار شما مشتریان گرامی قرار دهند .

 

 

برای اطلاع از تمامی ویژگی های شرکت الوبار با شماره تماس های شرکت ما تماس بگیرید و از تمامی ویژگی ما برای ارسال بار با تریلی کمرشکن بهرمند شوید .

 

لینک های مرتبط سایت

باربری با کامیون جفت

باربری با تریلی کمر شکن

باربری با کامیون تک

باربری تریلی ترانزیت

ارسال بار با تریلی کمرشکن را با گونه های مختلف کمرشکن ها با توجه به نوع بار را به دست شرکت الوبار بسپارید تا با کمترین هزینه همراه با بیمه رایگان و در کمترین زمان ممکن برای شما با نحو احسنت انجام دهند .

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *