باربری رشت به تهران

حمل بار از رشت به تهران 

 

 

شرکت الوبار برای باربری رشت به تهران ، آسان و پر کاربرد ترین شرایط ممکن را در دسترس شما قرار داده است تا با خیالی آسوده بار خود از رشت به تهران ارسال کنید .

 

 الوبار، برای حمل بار از رشت به تهران بیمه رایگان در اختیار شما قرار داده است تا بدون هیچ گونه مشکلی بار شما را از رشت به تهران حمل کند .

 

باربری رشت به تهران توسط  الوبار با ماشین های حمل بار متنوعی انجام گرفته می شود تا بار شما به درستی از رشت به تهران ارسال شود .

 

شرکت متخصص الوبار دارای مشاوره رایگان است و این امکانات را در اختیار تمامی مشتریان خود قرار داده است تا اطلاعات کامل برای ارسال بار از رشت به تهران را کسب کنید .

 

یکی از خدمات الوبار صدور بارنامه دولتی برای تمامی حمل بار ها به نقاط مختلف کشور می باشد که باعث تضمین امنیت بار های شما می شود .

 

 الوبار با ارائه تخفیفات ویژه باربری رشت به تهران را برای شما با کمترین هزینه ممکن انجام خواهد داد ، با شرکت الوبار دیگر لازم نیست نگران هزینه های حمل بار باشید .

 

حمل بار از رشت به تهران 
حمل بار از رشت به تهران 

 باربری رشت به تهران با بیمه معتبر

 

 

برای باربری رشت به تهران اصلا نگران خسارات ناشی از هرگونه حادثه ای نباشید ، الوبار برای باربری ، بار شما را بیمه می کند تا بتواند مبلغی از خسارات را پرداخت کند .

 

شرکت الوبار  تحت پوشش بیمه ایران می باشد و می تواند تمام خسارات را برای باربری رشت به تهران را تا اندازه 30 میلیون تومان به صورت رایگان برای شما بپردازد و خیال شما را کاملا از این بابت راحت کند .

 

حوادث تحت پوشش بیمه ایران جهت باربری رشت به تهران :

  1. سرقت
  2. آتش سوزی
  3. تصادف
  4. باران زدگی
  5. و …

 

برای حمل بار از رشت به تهران تمام نگرانی های خود را کنار بگذارید و بار خود را برای حمل به رشت به این شرکت بسپارید .

 باربری رشت به تهران با بیمه معتبر
 باربری رشت به تهران با بیمه معتبر

حمل بار با کامیون از رشت برای تهران 

 

 

اگر برای باربری رشت به تهران نیازمند به کامیون هستید الوبار با توجه به میزان وزن و ابعاد مختلف بار ها ، کامیون های مجهزی را در اختیار شما قرار می دهد .

 

الوبار دارای کامیون های 911 ، کامیون جفت ، کامیون تک می باشد که هر کدام از این کامیون ها برای ارسال بار از رشت به تهران با میزان وزن تعیین شده انتخاب می شوند .

 

 حمل بار از رشت به تهران با انواع کامیون شامل  :

 

کامیون جفت : برای بار های تا ظرفیت 15 تن هستند و دارای 10 چرخ می باشد ، این کامیون نسبت به دیگر کامیون ها بزرگ تر و قدرت حمل بار بیشتری را نیز دارد .

 

کامیون تک : برای باربری رشت به تهران بار های که وزن آن ها تا ظرفیت 10 تن هستند را با کامیون تک حمل می کنند ، این کامیون 6 چرخی است و برای حمل بار با طول 5/80 و عرض 2/20 مناسب می باشد .

 

کامیون 911 :  این کامیون برای بار ها تا میزان وزن 5 تن قابل استفاده می باشد ، این نوع کامیون جزء دسته کامیون هایی هستند که در باربری رشت به تهران مشهور هستند .

 

حمل بار با کامیون از رشت برای تهران 
حمل بار با کامیون از رشت برای تهران 

باربری تریلی از رشت

 

 

در شرکت الوبار همانطور که باربری رشت با انواع مختلف کامیون ها پذیرفته می شود ،  برای حمل بار انواع تریلی ها را هم ارائه خواهد داد که باعث سرعت بخشیدن به باربری شما می شود .

 

 تریلی هایی که در باربری رشت به تهران الوبار وجود دارد تریلی هایی هستند که با توجه به نوع و اندازه بار انتخاب می شوند .

 

_ تریلی کمرشکن ، تریلی کمرشکن برای بار های سنگین و دارای حجم بالا مثل وسیله نقلیه جاده سازی کاربرد زیادی دارد، برای ارسال همچین باری می توانید از تریلی کمرشکن استفاده کنید .

 

_ تریلی کفی ، تریلی کفی سطح صافی دار و فاقد دیواره است و برای باربری می توان از تمام قسمت های آن استفاده کرد و برای باربری رشت به تهران بار های که ارتفاع و طول خیلی زیاد و غیر استاندارد دارند به کار می رود .

 

_ تریلی ترانزیت ، تریلی ترانزیت هم دارای سقف هست و با چادری محکم و ضد آب پوشیده شده است ، نام دیگر این تریلی را تریلی چادری گذاشته اند و برای حمل بار از رشت به تهران برای بار هایی مورد استفاده قرار گرفته می شوند که بسته بندی شده باشند و به مراقبت بیشتری نسبت به بار های دیگر نیاز داشته باشند .

 

_ تریلی لبه دار ، تریلی لبه دار برای بار هایی مانند شن ، ماسه ، حبوبات و از این نوع بار ها مورد استفاده قرار می گیرد که برای باربری رشت به تهران و باربری اردبیل به تهران از ریزش بار ها جلوگیری می کند .

 

باربری خاور رشت به تهران

 

 

شرکت الوبار برای اینکه هزینه کمتری را برای باربری رشت به تهران پرداخت کنید ، اقدام به آماده سازی انواع خاور ها برای باربری های شما کرده است.

 

خاور های شرکت الوبار شامل موارد زیر می باشد :

  1. خاور مسقف 
  2. خاور روباز 

 

هر نوع از این خاور ها مخصوص حمل بار های مشخصی می باشند که شرکت الوبار برای باربری رشت به تهران در اختیار شما عزیزان قرار داده است .

 

از خاور مسقف برای حمل اثاثیه منزل و تمامی بار هایی که حساس و شکستنی هستند استفاده می شود ، زیرا با داشتن سقف و دیواره از بار ها جهت حمل بار از رشت به تهران محافظت خواهد کرد .

 

خاور روباز معمولا برای حمل انواع بار هایی از حساسیت زیادی بر خور دار نیستند کاربرد دارد ، خاور روباز برای باربری رشت به تهران بار های عادی و روزانه مانند : حمل مصالح ساختمانی ، جا به جایی لاستیک و … قابل استفاده می باشد .

 

باربری خاور رشت به تهران
باربری خاور رشت به تهران

اطلاعات تماس و مشاوره حمل بار از رشت به تهران 

 

 

یکی از خدمات ارائه شده شرکت الوبار برای باربری رشت به تهران ارائه مشاوره رایگان می باشد که جهت پاسخگویی به تمامی سوالات شما قرار گرفته است .

 

با مشاورین الوبار بهترین تصمیم را برای حمل بار از رشت به تهران بگیرید تا هنگام باربری به هیچ گونه مشکلی برخورد نکنید .

 

برای کسب تمامی اطلاعات شرکت الوبار جهت ثبت سفارش باربری رشت به تهران ، با شماره تماس های الوبار تماس حاصل شوید تا تمام اطلاعات لازم را کسب نمایید .

 

 برای اطلاع از تمامی هزینه های باربری رشت به تهران و ارسال به تهران می توانید با کارشناسان الوبار صحبت کنید تا با محاسبه تمامی شرایط هزینه قابل پرداخت را در اختیار شما قرار دهند . 

 

کارشناسان الوبار به صورت تمام وقت آماده ارائه خدمات ویژه جهت باربری رشت به تهران مشتریان گرامی خود خواهند بود .

 

مشاوره رایگان و اطلاعات تماس
مشاوره رایگان و اطلاعات تماس

باربری از رشت به تهران با هزینه پایین 

 

 

برای باربری رشت به تهران توسط شرکت الوبار هیچ نگرانی برای پرداخت هزینه ها برای ارسال بار نداشته باشید ، زیرا الوبار تخفیفات ویژه ای را برای مشتریان خود قرار داده است .

 

البته هزینه حمل بار از رشت به تهران بستگی به آب و هوا ،روز و تاریخ و زمان ارسال بار ، نوع ماشین حمل بار هم می باشد که با توجه به این شرایط ممکن است هزینه بار شما کم و یا حتی بیشتر هم شود . 

 

باربری رشت به تهران شرکت معتبر الوبار با سابقه کاری چندین ساله  این اطمینان را به شما می دهد با توجه به همه شرایط موجود ، برای ارسال بار از رشت به تهران و باربری شهرستان کمترین هزینه را پرداخت کنید و هیچ مشکلی نداشته باشید .

 

باربری از رشت به تهران با هزینه پایین 
باربری از رشت به تهران با هزینه پایین 

ارائه بار نامه دولتی جهت باربری رشت به تهران

 

 

از دیگر ویژگی های الوبار برای باربری رشت به تهران صادر کردن بارنامه دولتی برای ایمنی حمل بار شما عزیزان می باشد .

 

بارنامه ها نوعی سند برای حمل بار از رشت به تهران می باشد که لازم است هر شرکتی برای حمل بار های خود این ویژگی را ارائه دهد .

 

توجه داشته باشید که شرکتی برای باربری رشت به تهران برای شما بارنامه صادر نکرد مورد اعتماد و معتبر نمی باشد .

 

وجود بارنامه برای هر نوع شرکت حمل و نقل بار ، نشانه معتبر بودن آن شرکت می باشد زیرا تمامی شرکت های حمل بار مانند الوبار دارای بارنامه می باشند .

 

در هر بارنامه دولتی مشخصات کاملی از راننده ، صاحب بار ، نوع بار ، مقصد ، هزینه ها و … ذکر خواهد شد تا هنگام ارسال بار با هیچ گونه مشکلی رو به رو نشوید .

 

الوبار بهترین انتخاب جهت باربری رشت به تهران می باشد ، زیرا با داشتن امکانات بالا و حرفه باربری شما را به نحو احسن و به صورت کمترین هزینه انجام خواهد داد .

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *