باربری انزلی به تهران

باربری انزلی به تهران

 

 

شرکت الوبار جهت باربری انزلی به تهران دارای امکانات حرفه می باشد که بهترین باربری ها را به مشتریان گرامی ارائه می دهد .

 

از ویژگی های شرکت الوبار می توان به ارائه بیمه نامه رایگان اشاره کرد که برای تضمین امنیت بار و پرداخت کردن جبران خسارات ناشی از حادثه غیر عمد انجام می شود .

 

الوبار برای حمل بار از انزلی به تهران از خودرو های متفاوتی از جمله : تریلی ، خاور ، کامیون برای حمل بار شما عزیزان استفاده می کند تا برای ارسال انواع بار ها مشکلی نداشته باشید .

 

شرکت الوبار تمام تلاش خود را انجام می دهد تا در صورت ممکن با تخفیفات ویژه که دارد هزینه ارسال بار از بندر انزلی به تهران را برای مشتری کاهش یابد .

 

یکی دیگر از خدمات شرکت الوبار ارائه مشاوره رایگان می باشد که آماده پاسخ دهی به تمامی سوالات شما برای باربری بندر انزلی هستند .

 

الوبار علاوه بر باربری ازلی به تهران ، باربری رشت به تهران را هم با تمام خدمات حرفه ای که دارد با توجه به درخواست مشتریان ارائه می دهد .

 

باربری انزلی به تهران
باربری انزلی به تهران

حمل بار با کامیون از بندر انزلی به تهران

 

 

شرکت الوبار برای حمل بار از بندر انزلی به تهران انواع کامیون ها با تجهیزات کامل را به مشتریان خود ارائه می دهد تا برای حمل بار های که وزن مختلف دارند دشواری نداشته باشید .

 

کامیون جفت ( 10 چرخ یا 15 تن )

کامیون تک ( 6 چرخ یا 10 تن )

کامیون 911 ( 5 تن )

 

تمامی این کامیون ها را شرکت الوبار با توجه به میزان وزن بار برای باربری بندر انزلی به تهران استفاده می کند تا برای باربری دچار هیچ گونه مشکلی نشوید و به راحتی حمل بار تا 15 تن را انجام دهید .

 

شرکت الوبار متخصص ارسال بار از بندر انزلی به تهران با کامیون می باشد و با کمترین هزینه و امکانات بالا حمل بار شما را به نحو احسنت با کامیون های مجهز انجام می دهد .

 

ارائه بیمه نامه برای باربری انزلی به تهران

 

 

از دیگر خدمات شرکت الوبار برای باربری انزلی به تهران بیمه کردن بار ها به صورت رایگان می باشد که امنیت بار شما را تضمین خواهد کرد .

 

شرکت الوبار تمامی بار ها برای حمل از انزلی به تهران را بیمه می کند تا در صورت وقوع هر نوع حادثه طبیعی و غیر طبیعی بتواند خسارت ها را برای شما عزیزان به صورت رایگان جبران کند .

 

شرکت الوبار تحت پوشش بیمه ایران قرار دارد و می تواند تمامی حوادث از جمله تصادف ، سرقت و آتش سوزی را تحت پوشش خود قرار می دهد .

 

شرکت الوبار برای مشتریان خود بیمه به مبلغ 30 میلیون تومان در نظر رفته است و در صورتی که ارزش بار شما برای باربری انزلی بیشتر باشد حق بیمه برای شما تعلق خواهد گرفت .

 

 

باربری بندر انزلی به تهران با تریلی

 

 

شرکت الوبار جهت باربری بندر انزلی به تهران برای هر نوع بار یک تریلی مخصوص در نظر گرفته است تا با توجه به نوع بار مشتری تریلی مخصوص را آماده کند .

 

تریلی های شرکت الوبار شامل :

  • تریلی کفی 
  • تریلی ترانزیت 
  • تریلی بغل دار 
  • تریلی کمرشکن 

 

تریلی کفی با داشتن کف صاف برای بار هایی مانند تیرآهن و میلگرد که دارای ارتفاعات غیر استانداردی هستند استفاده می شود و صورت بار گیری از بالا بارگیری از کنار هم انجام می دهد .

 

تریلی ترانزیت یا تریلی چادری بیشتر برای بار های تجاری مورد استفاده قرار می گیرد زیرا تریلی ترانزیت مسقف می باشد که باعث می شود از بار ها محافظت کند . طول این تریلی 13/60 و عرض آن 2/48 متر می باشد .

 

تریلی بغل دار یا تریلی لبه دار دارای دیواره های نسبتا بلندی است که برای حمل بار از بندر انزلی به تهران از ریزش بار جلوگیری می کند ، طول کفه این تریلی ها 12 تا 13/60 متر می باشد و ظرفیت حمل بار تا 24 تن بار را دارد .

 

تریلی کمرشکن نسبت به دیگر تریلی ها قادر به حمل بار های سنگین تری برای باربری بندر انزلی می باشد و تمامی بار هایی که بسیار سنگین هستند را با تریلی کمرشکن حمل می کنند ، تریلی کمرشکن دارای طول 8 تا 18 متر و عرض 2/6 تا 3 متر می باشد .

 

باربری بندر انزلی به تهران با تریلی
باربری بندر انزلی به تهران با تریلی

تعرفه نرخ کرایه برای باربری انزلی

 

تمامی تعرفه نرخ کرایه باربری انزلی بستگی به شرایطی دارد که باعث افزایش و کاهش هزینه های حمل بار می شود .

 

عوامل تاثیر گذار بر روی هزینه باربری انزلی به تهران شامل : 

 

_ نوع خودرو باربری 

_ زمان ارسال 

_ نوع بار 

_ شرایط آب و هوا 

و…. 

 

اگر با توجه به این عوامل هزینه حمل بار از انزلی به تهران و باربری شهرستان به تهران برای شما زیاد شد هیچ نگرانی نداشته باشید زیرا شرکت الوبار برای تمامی مشتریان تخفیفات ویژه ای را قرار داده است تا در صورت ممکن هزینه باربری شما کم شود .

 

برای ارسال بار از انزلی به تهران ، شرکت الوبار بهترین انتخاب می باشد زیرا با داشتن امکانات و خدمات حرفه ای حمل بار شما را به نحو احسنت و با کمترین هزینه انجام خواهد داد .

 

ارسال بار با خاور از بندر انزلی به تهران

 

 

شرکت الوبار برای حمل آسان و به موقع ارسال بار از بندر انزلی به تهران دو نوع خاور در نظر گرفته است که با کمترین هزینه باربری شما را انجام می دهد .

 

خاور مسقف و خاور روباز از نمونه خاور هایی هستند که شرکت الوبار برای باربری بندر انزلی به تهران به شما عزیزان ارائه می دهد .

 

خاور روباز : این نوع خاور معمولا برای بیشتر باربری های عادی مانند حمل مصالح ساختمانی ، حمل لاستیک و … استفاده می شود و به دلیل اینکه سقف ندارد برای بار هایی که خیلی حساس نیستند مناسب است و قابلیت این خاور برای حمل بار 4 تن می باشد .

 

خاور مسقف : برای حمل بار از بندر انزلی به تهران بار های حساس مانند حمل تمامی اثاثیه منزل و بار های که شکستنی هستند ، این خاور مورد استفاده قرار می گیرد زیرا با داشتن سقف و دیواره از بار شما در برابر حوادث محافظت می کند .

 

ارسال بار با خاور از بندر انزلی به تهران 
ارسال بار با خاور از بندر انزلی به تهران

حمل بار از انزلی به تهران با ارائه مشاوره رایگان 

 

مشاوره رایگان یکی از خدمات ارائه شده توسط شرکت الوبار برای حمل بار از انزلی به تهران می باشد که در اختیار تمامی مشتریان قرار گرفته است .

 

متخصصان الوبار بهترین راهنمایی جهت باربری انزلی به تهران را به تمامی شما عزیزان ارائه خواهد داد تا در صورت وجود هر نوع مشکلی آن را در اسرع وقت برای شما حل کنند .

 

با مشاورین الوبار می توانید بهترین راه را برای حمل بار خود انتخاب کنید تا با تمامی شرایط شما سازگاری داشته باشد .

 

خدمات مشاوره ای شرکت الوبار به صورت همه روزه در اختیار شما قرار دارد تا پاسخگوی تمامی سوالات شما در زمینه ارسال بار از انزلی به تهران باشد .

 

مشاوره رایگان و اطلاعات تماس
مشاوره رایگان و اطلاعات تماس

اطلاعات تماس جهت باربری انزلی به تهران 

 

 

برای دریافت اطلاعات لازم جهت باربری انزلی به تهران می توانید با شماره تماس های شرکت الوبار تماس حاصل شوید تا تمام اطلاعات لازم را در اختیار شما عزیزان قرار دهند .

 

جهت اطلاع از از هزینه های حمل بار از انزلی به تهران در همان روز حمل بار با شرکت الوبار تماس بگیرید تا با محاسبه کردن تمامی شرایط لازم هزینه باربری همان روز را برای شما بگویند زیرا نرخ کرایه ها در هر روز یکسان نمی باشد .

 

در صورت رضایت از باربری شرکت الوبار در اسرع وقت با متخصصان الوبار هماهنگی های لازم را انجام دهید تا برای ثبت سفارش تمامی ویژگی و شرایط را برای شما بگویند .

 

ارسال بار از انزلی به تهران را با شرکت الوبار انجام دهید زیرا با خدمات حرفه ای که دارد بهترین باربری را برای شما مشتریان گرامی انجام می دهد . 

 

 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *