باربری بندر امام به تهران

باربری بندر امام به تهران

 

 

باربری بندر امام به تهران با تمامی خدمات ویژه باربری همراه با بیمه و تخفیف های ویژه را از شرکت الوبار بخواهید تا در اسرع وقت و بهترین امکانات برای شما انجام دهند . ارسال و حمل بار بندر امام در کمترین زمان با الوبار ایران

 

حمل بار از بندر امام به تهران با تمامی خودرو های باربری با بهترین ویژگی ها برای باربری انواع مختلف بار را شرکت الوبار در اختیار تمامی شما عزیزان قرار داده است تا در باربری بندر امام دچار هیچ گونه مشکلی نشوید .

 

ارسال بار بندر امام به تهران با کمترین هزینه ممکن و تخفیف ویژه که الوبار برای تمام مشتریان خود قرا می دهد بهترین راه برای ارسال بار از بندر امام به تهران نیز می باشد تا باربری شما را بدون هیچ نگرانی برای پرداخت هزینه ها انجام دهند .

 

با بیمه کردن بار خود برای حمل بار بندر امام به صورت رایگان توسط شرکت الوبار دیگر دشواری برای خسارت ها نداشته باشید زیرا با بیمه کردن باربری ، شرکت الوبار این ضمانت را به شما می دهد تا مبلغی از هزینه خسارت هارا برای شما جبران کند .

 

 

باربری بندر امام به تهران
باربری بندر امام به تهران

حمل بار از بندر امام به تهران با خاور

 

 

باربری با خاور از نوع باربری های است که در اسرع وقت و راحت تر حمل بار از بندر امام به تهران را می توانید با آن انجام دهید ، شرکت الوبار دارای دو نوع خاور مسقف و خاور روباز می باشد که هر کدام برای نوعی بار مناسب می باشند .

 

خاور مسقف مخصوص باربری اثاثیه منزل می باشد و برای جا به جایی مبلمان و تمامی اثاثیه منزل برای ارسال از بندر امام به تهران از خاور مسقف استفاده می کنند زیرا این نوع خاور دارای سقف و دیواره می باشد که باعث می شود از بار شما به خوبی محافظت کند .

 

خاور رو باز برای باربری های عادی مانند حمل پلاستیک ها و لاستیک های خودرو ها می باشد ، این نوع خاور وزن سبکی دارد و برای باربری بندر امام به تهران می تواند 4 تن را تحمل کند و بار شما را حمل کنند .

 

برای حمل بار از بندر امام به تهران با خاور و کمترین هزینه پرداخت کرایه ، الوبار می تواند گزینه مناسبی برای این نوع باربری ها نیز باشد و حتی باربری اهواز به تهران شما را انجام دهد .

 

باربری بندر امام با تریلی

 

 

باربری با انواع مختلف تریلی ها را با توجه به نوع بار خود از شرکت الوبار بخواهید ، تا با وجود انواع تریلی های که دارد باربری بندر امام به تهران شما را به نحو احسنت انجام دهد . 

 

 

تریلی کمر شکن ، برای باربری بار های خیلی سنگین و بزرگ با حجم های زیاد مانند جابه جایی خودرو های راه و جاده سازی از تریلی کمرشکن استفاده می کنند زیرا نسبت به دیگر تریلی ها قدرت تحمل و استحکام بیشتری دارد .

 

تریلی کفی ، تریلی کفی سطحی صاف دارد و فاقد هیچ گونه لبه ای می باشد و برای باربری بار های که ارتفاع غیر استاندارد و طول آنها زیاد است مانند حمل میلگرد و تیرآهن ساختمان ها از این نوع تریلی برای باربری بندر امام استفاده می کنند .

 

 

تریلی ترانزیت ، باربری بندر امام به تهران تریلی ترانزیت برای بار های است که نیاز به مراقبت بیشتری نسبت به بقیه بار ها دارند و با توجه به ویژگی های این تریلی که دارد بهترین گزینه برای ارسال بار از بندر امام به تهران می باشد تریلی ترانزیت دارای سقف و دیواره است که روی آن را با پارچه ای ضد آب و ضد ضربه پوشانده اند و برای بار های که بسته بندی و پک شده باشند قابل استفاده می باشد .

 

 

تریلی لبه دار، نام دیگر این تریلی تریلی بغلدار می باشد که برای حمل بار از بندر امام به تهران بار های که به صورت باز هستند مانند خاک ، شن و ماسه قابل استفاده می باشد و با وجود لبه دار بودن قسمت باربری جلوی ریزش بار را می گیرد .

 

باربری بندر امام با تریلی
باربری بندر امام با تریلی

ارسال بار با کامیون از بندر امام به تهران

 

 

کامیون تک ، ظرفیت کامیون تک تا وزن 10 تن می باشد و برای حمل بار از بندر امام به تهران هر بار تا این میزان وزن را با کامیون تک ارسال می نمایند . 

 

 

کامیون جفت ، باربری بار های که وزن آنها بیشتر از 10 تن باشند را با کامیون جفت حمل می کنند زیرا کامیون جفت دارای ظرفیت وزنی تا 15 تن است و بار های که این میزان وزن دارند را می تواند تحمل کند و باربری بندر امام به تهران را انجام دهد .

 

 

خودرو کامیون 911 ، کامیون 911 جزء دسته کامیون های است که در دوران قدیم بیشتر قابل استفاده بوده است و در بین تمامی باربری های قدیمی معروف است ، ظرفیت کامیون تک نسبت به دیگر کامیون ها کمتر است و برای ارسال بار از بندر امام به تهران فقط 5 تن را می تواند تحمل کند .

 

 

تمامی باربری بندر امام را با کامیون های مختلف را با شرکت الوبار انجام دهید با امکانات مختلفی که دارد بهترین حمل بار بندر امام به تهران را برای شما انجام می دهند .

 

باربری بندر امام به تهران با بیمه معتبر

 

 

برای حمل بار از بندر امام به تهران می توانید بار خود را به صورت رایگان بیمه کنید تا در صورت وقوع احتمالی هر نوع حادثه قسمتی از خسارت شما توسط شرکت ما جبران شود .

 

شرکت الوبار باربری بندر امام به تهران را تا سقف 30 میلیون تومان برای شما عزیزان بیمه می کند تا اگر باربری شما دچار مشکلی شد بیمه ما خسارت شما را نیز جبران کند .

 

بیمه شرکت الوبار تحت پوشش بیمه ایران قرار دارد و تمام خسارت های تصادف ، آتش سوزی ، سرقت تحت پوشش بیمه ما قرار می گیرد و در صورت خسارت ناشی از هر گونه اتفاق عمد و غیر عمد را شرکت الوبار برای باربری بندر امام شما تضمین می کند تا جبران کند .

 

اگر ارزش مالی بار شما بیشتر از 30 میلیون تومان باشد حق بیمه برای شما بیشتر می شود و در صورت عدم بیمه کردن خود شرکت ما هیچ قیمتی را برای جبران خسارت ها برای شما پرداخت نمی کند در صورت ممکن ارسال بار از بندر امام به تهران خود را به صورت رایگان حتما بیمه کنید .

 

 

باربری بندر امام به تهران با بیمه دولتی
باربری بندر امام به تهران با بیمه دولتی

 حمل بار با هزینه پایین از بندر امام به تهران

 

 

برای باربری بندر امام به تهران نگرانی برای پرداخت هزینه ها و قیمت نرخ کرایه ها نداشته باشید زیرا شرکت الوبار تمام تلاش خود را انجام می دهد تا باربری شما با کمترین هزینه ممکن صورت بگیرد .

 

شرکت الوبار در کنار تمام امکانات عالی که در باربری بندر امام در اختیار شما قرار می دهد تخفیف های ویژه ای هم نیز برای تمامی مشتریان عزیز خود قرار داده است .

 

عوامی مانند زمان ارسال بار یا نوع بار با خودروی باربری مورد نظر می تواند در هزینه کرایه های باربری بندر امام به تهران نقش بسیاری داشته باشد که باعث افزایش و یا کاهش هزینه می شود.

 

در صورت زیاد شدن هزینه باربری با تخفیف که در اختیار دارید حمل بار از بندر امام به تهران و یا باربری شهرستان به تهران را با کمترین هزینه ارسال کنید .

 

برای اطلاع از قیمت کرایه ها برای ارسال بار از بندر امام به تهران باید همان روز که می خواهید باربری را انجام دهید با شرکت ما تماس بگیرید،قیمت نرخ کرایه ها در هر روز هفته با توجه به عوامل موجود قابل تغییر می باشد و یکسان نمی باشند .

 

مشاوره رایگان و اطلاعات تماس
مشاوره رایگان و اطلاعات تماس

اطلاعات تماس باربری بندر امام به تهران با مشاوره رایگان

 

 

برای اطلاع از تمامی ویژگی های ارسال بار بندر امام به تهران همراه با شرکت الوبار با شماره تماس های شرکت ما تماس بگیرید تا کامل ترین اطلاعات را در اختیار شما قرار دهند .

 

مشاورین الوبار در تمامی روز های هفته و در هر ساعت از روز آمده اطلاع رسانی به شما هستند تا در هنگام وجود هر گونه مشکلی برای ارسال بار از بندر امام به تهران آن را برای شما حل نمایند .

 

شرکت الوبار با داشتن مشاوره رایگان که برای مشتریان خود اختصاص داده است می تواند به شما کمک کند تا بهترین راه برای باربری بندر امام و یا ارسال بار به تهران را با کمترینم هزینه ممکن انتخاب کنید .

حمل بار از بندر عباس به تهران

حمل بار از تبریز به تهران

ارسال بار از اصفحان به تهران

حمل بار نیشابور به تهران

در صورتی که رضایت کامل را نسبت به شرکت معتبر الوبار به دست آوردید با ما تماس بگیرید تا تمامی شرایط لازم برای حمل بار از بندر امام به تهران را برای شما بگویند .

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *