باربری شیراز به تهران

باربری شیراز به تهران 

باربری شیراز به تهران توسط شرکت باربری الوبار با امکانات حرفه ای برای شما عزیزان آسان تر شده است تا برای باربری مشکلی به وجود نیاید و بار شما به بهترین نحو احسن ارسال گردد.

یکی از خدمات ارائه شده شرکت الوبار جهت حمل بار از شیراز به تهران، ارائه انواع خودرو های باربری مانند : تریلی ، خاور ، کامیون می باشد که برای حمل انواع و اقسام بار ها در نظر گرفته شده است.

شرکت الوبار با کمترین هزینه ارسال و تخفیف ویژه ، انواع خودرو های باربری و بیمه نامه رایگان با بهترین امکانات موجود برای شما ارائه خواهد کرد .

دیگر امکانات شرکت الوبار داشتن مشاوره رایگان است که تمام اطلاعات لازم را جهت باربری شیراز  در  اختیار شما قرار می دهند.

ارسال بار از شیراز به تهران با بهترین ویژگی و امکانات را توسط شرکت الوبار تجربه کنید ، شرکت الوبار باربری بندر عباس به تهران را هم با وجود تمامی امکانات عالی برای شما مشتریان گرامی ارائه خواهد داد .

باربری شیراز به تهران
باربری شیراز به تهران

ارسال بار از شیراز برای تهران با کامیون  

الوبار دارای خودروهای حمل بار مختلف مانند کامیون ، خاور ، تریلی می باشد که باربری شیراز به تهران شما را با آسان ترین روش انجام می دهد .

باربری شیراز به تهران با کامیون های جفت ، کامیون تک ، کامیون 911 انجام خواهد شد که با توجه به وزن بار شما انتخاب می شوند ، زیرا چون هر کامیون برای یک میزان وزن مشخص انتخاب می شوند .

کامیون جفت برای بار های بالای 10 تن و تا وزن 15 تن به کار گرفته می شوند این نوع کامیون قدرت بیشتری نسبت به دیگر کامیون ها دارد ، کامیون جفت دارای 10 چرخ می باشد ، طول باربری این کامیون 6/80 و عرض آن 2/25 می باشد و برای حمل بار از شیراز به تهران با این کامیون بستگی به وزن بار شما دارد .

کامیون تک هم برای بار های تا وزن 10 تن قابل استفاده هست و کامیون های تک دارای شش چرخ می باشند با طول 5/80 و عرض 2/20 ، وقتی وزن بار شما 10 تن باشد برای باربری شیراز به تهران از این کامیون استفاده می کنند .

 همچنین کامیون 911 برای بار های تا سقف وزن 5 تن قابل قبول هستند و بیشتر از این میزان وزن برای ارسال بار از شیراز به تهران مورد استفاده قرار نمی گیرد و نسبت به کامیون های دیگر وزن کمتری را می تواند حمل کند .

ارسال بار از شیراز برای تهران با کامیون  
ارسال بار از شیراز برای تهران با کامیون  

باربری شیراز به تهران با تریلی

از دیگر خودرو های حمل بار شرکت الوبار تریلی ها هستند که با توجه به نوع بار در اختیار مشتری قرار می گیرد ، برای باربری شیراز به تهران از تریلی های کفی ، تریلی لبه دار ، تریلی ترانزیت و تریلی کمرشکن استفاده می شود .

باربری با تریلی کمرشکن : این نوع تریلی برای بارهای سنگین و دارای ابعاد بزرگ هست طول قسمت باربری این تریلی 8 تا 18 متر و عرض آن 2/6 تا 3 متر می باشد این نوع تریلی نسبت به تریلی های دیگر مقاوم تر است و برای باربری شیراز به تهران اگر بار های سنگین دارید با این تریلی جا به کنید .

تریلی های لبه دار : تریلی بغل دار برای بارهایی استفاده می شود که بسته بندی نشده باشند و به صورت باز ارائه شده باشند ، مانند شن ، ماسه ، خاک و… ، با وجود لبه دار بودن این تریلی از ریزش بار جلوگیری می شود ، شرکت الوبار این امکانات را در اختیار شما قرار می دهد تا به راحتی ارسال بار از شیراز به تهران را انجام دهید . 

تریلی ترانزیت ( چادری ) :  بعضی بار ها نیاز به مراقبت بیشتری دارند و حساس تر هستند ، برای حمل این نوع بار ها از تریلی ترانزیت استفاده می شود زیرا چون دارای سقف و دیواره می باشد و با چادری مقاوم پوشانده شده است طول این تریلی 13/60 و عرض آن 2/48 می باشد و ظرفیت حمل 23 تن بار را دارد .

 تریلی کفی : یکی دیگر از نوع تریلی های که شرکت الوبار جهت باربری شیراز به تهران  در اختیار مشتریان قرار داده است تریلی کفی است که سطحی صاف دارد دیواره ندارد و برای مصالح ساختمانی مثل تیر آهن که ارتفاع غیر استاندارد دارد استفاده می گردد . 

برای حمل بار به شیراز نیز بهترین و تخصصی ترین خدمات از طریق الوبار به شما عزیزان ارائه میشود.

باربری شیراز با بیمه نامه معتبر رایگان

شرکت الوبار تحت پوشش بیمه ایران قرار دارد و دارای بیمه نامه معتبر رایگان است و با خیال راحت می توانید باربری شیراز را بدون هیچ مشکلی انجام دهید .

الو بار دارای سابقه کاری چندین ساله و طولانی مدت است که شما می توانید با اطمینان کامل بار خود را در اختیار این شرکت قرار دهید تا حمل بار از شیراز به تهران را به بهترین نحو برای شما ارائه دهد .

الوبار تمام بار های شما را برای باربری شیراز به تهران تا سقف 30 میلیون تومان به طور رایگان بیمه خواهد تا هنگام وقوع هر نوع حادثه خسارات وارد شده را برای شما جبران نماید .

اگر هنگام باربری شیراز به تهران حوادث طبیعی و یا غیر طبیعی رخ دهد بیمه الوبار خسارت ناشی از حادثه را برای مشتری پرداخت می کند و هیچ نگرانی برای پرداخت خسارات وجود ندارد .

باربری با خاور از شیراز 

 شرکت الوبار با انواع خاور های که در اختیار شما قرار داده است باربری شیراز به تهران را با کمترین نرخ کرایه انجام خواهد داد .

 از جمله خاور های شرکت الوبار جهت باربری : 

  • خاور مسقف : برای باربری شیراز به تهران تمامی اثاثیه منزل و جا به جا کردن مبلمان از خاور مسقف استفاده می کنند زیرا به دلیل داشتن دیواره و سقف فضای اتاقک مانندی را ایجاد کرده که باعث می شود کمتر به بار آسیب برسد ، خاور مسقف قابلیت حمل بار با وزن 3 تن را دارد .
  • خاور روباز : خاور روباز نسبت به دیگر خاور ها سبک تر است و ظرفیت وزن تا 4 تن را می تواند حمل کند ، خاور روباز جهت باربری شیراز به تهران نوع بار مشخصی ندارد ، طول این خاور 4 و عرض آن 2 می باشد و به دلیل اینکه فاقد سقف می باشد اکثر وقت ها برای بار های که احتیاج به محافظت ندارند مثل حمل پلاستیک یا انواع لاستیک کاربرد دارد .

شرکت باربری الوبار
باربری با خاور از شیراز 

باربری اثاثیه منزل از شیراز برای تهران 

شرکت الوبار باربری اثاثیه منزل  را برای شما عزیزان با ارائه خدمات حرفه ای انجام خواهد داد .

حمل و نقل وسایل برقی ، مبلمان ، وسایل چوبی و تمامی لوازم آشپزخانه را با کمترین هزینه های ممکن از شیراز به تهران ارسال نمایید .

الوبار برای باربری شیراز به تهران از رانندگان حرفه ای استفاده خواهد کرد تا وسایل شما را با ایمنی و امنیت بالا به مقصد مورد نظر حمل کنند . الوبار برای تمامی بار های شما جهت باربری شیراز به تهران بیمه نامه قرار داده است تا در صورت بروز هر نوع اتفاق خسارت وارد شده به بار شما را پرداخت نماید . همانطور که در بالا گفتیم باربری لوازم منزل با خاور مسقف انجام گرفته می شود تا بار ارسالی شما بدون ایجاد هیچ گونه مشکلی حمل شود .

شرکت باربری الوبار
باربری اثاثیه منزل از شیراز برای تهران 

حمل کالا با کمترین هزینه از شیراز به تهران 

شرکت متخصص الوبار تخفیفات ویژه ای را در اختیار مشتری قرار داده است که جای هیچ نگرانی و اضطراب برای پرداخت هزینه های باربری شیراز به تهران ندارد و به راحتی باربری را توسط شرکت الوبار با بهترین شکل ممکن انجام دهید .

هزینه حمل بار بستگی به شرایط آب و هوایی ، نوع وسیله باربری، روز و تاریخ مورد نظر برای ارسال بار می باشد ،این عوامل باعث کم شدن یا حتی بیشتر شدن هزینه ارسال یا انتقال بار می شود .

یکی از عوامل تاثیر گذار در هزینه حمل بار از شیراز طول مسیر می باشد در صورتی که مساحت مبدا تا مقصد برای حمل بار زیاد باشد مطمئنا نرخ کرایه ها افزایش خواهد یافت . برای اطلاعات بیشتر برای دانستن کامل هزینه های باربری می توانید با شماره تلفن شرکت الوبار تماس بگیرید تا اطلاعات کامل را بدست آورید.

شرکت الوبار
حمل کالا با کمترین هزینه از شیراز به تهران

اطلاعات تماس و مشاوره تخصصی باربری شیراز به تهران 

برای اینکه بهترین راه باربری شیراز به تهران و باربری شهرستان را انتخاب کنید می توانید از مشاوره رایگان توسط متخصصان الوبار تمامی اطلاعات لازم را در زمینه باربری بدست آورید . 

متخصصین شرکت الوبار در تمام  وقت روز آماده به پاسخگویی به سوالات شما هستند تا اگر سوالی یا مشکلی پیش آمده هست برطرف کنند تا حمل بار را به نحو احسن برای شما عزیزان انجام دهد. کارشناسان الوبار در اختیار شما قرار خواهند داشت تا تمام مرحله های باربری شیراز به تهران را برای شما به صورت مختصر و یا کامل توضیح دهند .

برای ثبت سفارش حمل بار با شرکت الوبار تماس حاصل شوید تا تمامی اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار بدهند و با توجه به تمامی امکانات و ویژگی ها ارسال بار را برای شما با کمترین هزینه ممکن ثبت کنند .

مشاوره رایگان و اطلاعات تماس
مشاوره رایگان و اطلاعات تماس

حمل بار در الوبار با بهترین ویژگی های ممکن با ارزان ترین قیمت همراه با تخفیفات ویژه را از شرکت معتبر الوبار بخواهید تا حمل بار شما را به درستی انجام دهد . شرکت الوبار در اختیار تمامی مشتریان خود بیمه رایگان قرار داده تا به صورت رایگان خسارت های شما را جبران و پرداخت کند . شرکت الوبار با در اختیار داشتن خودروهای باربری از جمله تریلی ، خاور و کامیون باربری  را برای شما راحت تر کرده است .

  1. بازتاب: باربری فسا به تهران | باربری فسا با بیمه نامه رایگان

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *