باربری مرند به تهران

باربری مرند به تهران

 

شرکت الوبار جهت باربری مرند به تهران ، در اختیار تمامی شما عزیزان خدمات ویژه ای را قرار داده است که می تواند باربری شما را به نحو احسن انجام دهد .

 

الوبار خدمات بیمه رایگان را برای مشتریان خود قرار داده است تا امنیت بار شما را برای حمل بار از مرند به تهران تضمین کند و اگر بار شما طی مسیر دچار مشکلی شد بیمه الوبار بتواند خسارات را برای شما جبران نماید .

 

شرکت الوبار با داشتن تخفیفات ویژه تمام سعی خود را انجام می دهد تا برای باربری مرند به تهران ، کمترین هزینه را پرداخت کنید و هیچ گونه مشکلی با مبلغ کرایه نداشته باشید .

 

ارسال بار از مرند به تهران را با شرکت الوبار انجام دهید زیرا با تنوع زیاد بار ها ، شرکت الوبار انواع خودرو های باربری تریلی ، خاور ، کامیون را در نظر گرفته است تا هر نوع بار با خودروی مخصوص حمل شود .

 

از دیگر خدمات الوبار ارائه مشاوره رایگان می باشد ، تا در صورت نیاز تمام اطلاعات لازم باربری مرند به تهران را در اختیار مشتری گرامی قرار دهد .

 

شرکت الوبار می تواند انتخاب خوبی برای تمامی حمل بار های شما باشد زیرا با تمامی این خدمات و ویژگی ها می تواند بهترین باربری را انجام دهد و در صورت باربری مرند به تهران می تواند باربری تبریز به تهران را هم با تمامی این امکانات ارائه دهد .

باربری مرند به تهران
باربری مرند به تهران

بیمه رایگان برای حمل بار از مرند به تهران

 

یکی از خدمات شرکت الوبار ارائه بیمه می باشد ، شرکت الوبار تمامی بار های شما را برای حمل بار از مرند به تهران به صورت رایگان بیمه می کند .

 

با بیمه شدن توسط شرکت الوبار امنیت بار شما جهت باربری مرند به تهران ضمانت می شود تا در صورت وجود هر نوع خسارت ناشی از حوادث بیمه الوبار خسارات را برای شما جبران کند .

 

شرکت الوبار تمامی خسارت های باربری مرند به تهران را تا سقف 30 میلیون تومان به طور رایگان برای تمامی شما پرداخت می کند و در صورتی که ارزش بار شما بیشتر شود حق بیمه به شما تعلق خواهد گرفت .

 

شرکت الوبار تحت پوشش بیمه ایران قرار دارد که می تواند تمامی حوادث از جمله سرقت ، تصادف ، باران زدگی و… را جهت ارسال بار از مرند به تهران تحت پوشش بیمه خود قرار دهد .

باربری مرند با کمترین نرخ کرایه

 

یکی از جدی ترین مسائل جهت باربری مرند به تهران که مشتریان توجه خاصی به آن دارند ، نرخ کرایه ها می باشد .

 

شرکت الوبار با کمترین هزینه کرایه ها در خدمت شما عزیزان می باشد تا حمل بار از مرند به تهران را با کیفیت بالا برای شما انجام دهد .

 

هزینه های باربری مرند بستگی به عواملی دارد در گم و زیاد شدن مبلغ کرایه ها موثر می باشد ؛ این عوامل شامل : شرایط آب و هوا ، نوع خودرو باربری ، طول مسیر مبدا تا مقصد ، نوع بار و… هستند .

 

در صورت افزایش هزینه باربری هیچ گونه نگرانی نداشته باشید زیرا شرکت الوبار برای همگی شما تخفیفات ویژه ای را قرار تا است تا در حد ممکن هزینه باربری شما را کاهش دهد .

 

کم هزینه بودن شرکت الوبار برای باربری مرند به تهران مبنی بر این نیست که کیفیت باربری این شرکت پایین باشد ، شرکت الوبار متخصص حمل و نقل بار به بهترین شکل ممکن می باشد .

 

باربری مرند با کمترین نرخ کرایه
باربری مرند با کمترین نرخ کرایه

 

ارسال بار با کامیون از مرند به تهران

 

شرکت الوبار برای ارسال بار از مرند به تهران انواع کامیون هایی را قرار داده است باربری شما را راحت تر و با هزینه کمتر انجام دهد .

کامیون های شرکت الوبار جهت باربری مرند به تهران شامل :

کامیون 911 ( 5 تن)

کامیون تک ( 10 تن )

کامیون جفت ( 15 تن )

 

تمامی این کامیون ها با توجه به وزن و ابعاد بار انتخاب می شوند و با توجه به وزن بار می توانید کامیون مورد نظر را بارگیری کنید .

 

کامیون 911 : از دسته کامیون های قدیمی می باشد که برای اکثر باربری ها استفاده می شود این کامیون قادر به حمل 5 تن بار برای باربری مرند به تهران می باشد .

 

کامیون تک : کامیون تک برای بار های که است که قادر به باربری با کامیون 911 نمی باشند و وزن بیشتری دارند ، این نوع کامیون دارا 6 چرخ می باشد و قابلیت حمل بار تا 10 تن را برای باربری مرند به تهران دارد .

طول : 5/80 متر

عرض: 2/20 متر

 

کامیون جفت : این نوع کامیون نسبت به دیگر کامیون ها بزرگ تر می باشد و قابلیت حمل بار بیشتری را نیز دارد ، این کامیون می تواند 15 تن بار را جهت حمل بار از مرند به تهران را حمل کند ، کامیون جفت دارای 10 چرخ می باشد و طول باربری آن 6/80 متر و عرض 2/25 متر است .

 

باربری با خاور از مرند به تهران

 

شرکت الوبار برای باربری با خاور از مرند به تهران دو نوع خاور مسقف و روباز را ارائه می دهد تا در فرصت کمتر و هزینه پایین تر حمل بار شما را انجام دهد .

 

  • خاور مسقف 
  • خاور روباز

 

هر نوع از این خاور ها برای نوعی بار جهت باربری مرند به تهران مناسب هستند ، خاور مسقف به دلیل داشتن سقف می تواند از بار ها محافظت کند به همین دلیل برای حمل تمامی اثاثیه منزل و لوازم شکستنی از این خاور استفاده می کنند ظرفیت این خاور برای حمل بار حدودا 3 تن می باشد .

 

خاور روباز برای باربری مرند به تهران  بار های که از حساسیت های زیادی برخوردار نیستند کاربرد دارد ، برای حمل مصالح ساختمانی ، باربری لاستیک و انواع پلاستیک ها از این خاور استفاده می شود .

 

شرکت الوبار متخصص حمل بار با خاور می باشد و با داشتن تعداد زیادی از خاور ها به صورت همه روزه در اختیار تمامی شما جهت حمل بار از مرند به تهران با کمترین هزینه کرایه می باشند .

 

باربری با خاور از مرند به تهران
باربری با خاور از مرند به تهران

باربری مرند به تهران با تریلی

 

شرکت الوبار انواع تریلی ها را برای باربری مرند به تهران به مشتریان خود ارائه می دهد تا تنوع بیشتری از بار ها را بتوانید حمل کنید .

 

هر نوع از این تریلی ها مخصوص حمل نوعی بار مناسب می باشد که با توجه به نوع بار ، هزینه کرایه و خودروی مورد نظر مشخص می شود .

 

تریلی های شرکت الوبار جهت باربری مرند به تهران شامل تریلی کفی ، تریلی چادری (ترانزیت) ، تریلی بغل دار (لبه دار) ، تریلی کمرشکن  می باشد .

 

تمامی این تریلی ها برای نوعی بار جهت حمل بار از مرند به تهران می باشد و تمامی بار ها را با تریلی مخصوص حمل می کنند ، انواع بار های که توسط تریلی های شرکت الوبار انجام می شود شامل موارد زیر می باشد : 

 

  1. حمل بار ها با ارتفاعات غیر استاندارد 
  2. حمل بار های تجاری که نیاز به حافظت دارند 
  3. حمل بار هایی که به صورت باز و بسته بندی نشده باشند 
  4. حمل بار های بسیار سنگین و بزرگ

 

شرکت الوبار به صورت همه روزه باربری مرند به تهران بار های شما را با تریلی های مجهز و کاملی که در اختیار دارد با کمترین هزینه ممکن انجام خواهد داد .

 

باربری مرند به تهران با تریلی 
باربری مرند به تهران با تریلی 

حمل بار از مرند به تهران با مشاوره رایگان

 

یکی دیگر از ویژگی های شرکت الوبار که لازمه هر شرکت باربری ، برای حمل بار مشتری می باشد ارائه مشاوره رایگان جهت باربری مرند به تهران می باشد .

 

با مشاوره گرفتن از مشاورین الوبار می توانید بهترین تصمیم را برای حمل بار از مرند به تهران بگیرد تا در طی مسیر بارگیری دچار هیچ گونه مشکلی نشوید .

 

متخصصین الوبار در صورت درخواست از طرف مشتری می توانند تمامی مراحل باربری مرند به تهران را به طور کامل برای شما عزیزان توضیح دهند .

 

همچنین می توانید با مشاوران الوبار جهت هزینه های ارسال بار از مرند به تهران صبحت کنید تا با توجه به شرایط ممکن هزینه صحیح را در اختیار شما قرار دهند .

 

مشاوره رایگان و اطلاعات تماس
مشاوره رایگان و اطلاعات تماس

ثبت سفارش و اطلاعات تماس جهت باربری مرند به تهران

 

جهت اطلاع از تمامی شرایط شرکت الوبار برای باربری مرند به تهران ، با شماره تماس های شرکت الوبار تماس بگیرید تا تمامی اطلاعات لازم را کسب نمایید .

 

برای دریافت بهترین مشاوره جهت حمل بار با شرکت الوبار تماس حاصل کنید تا بهترین مشاوره را برای باربری خود دریافت کنید .

 

برای اطلاع از هزینه ها باربری بهتر است در همان روز که تصمیم به حمل بار دارید با متخصصین الوبار صحبت کنید زیرا هزینه های حمل بار از مرند به تهران در هر روز از هفته متغیر می باشد .

 

در صورت ثبت سفارشتان برای باربری مرند به تهران با الوبار تماس بگیرید و هماهنگی های لازم را انجام دهید تا سفارش شما ثبت و در اسرع وقت به بهترین نحو ارسال شود .

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *