باربری نوشهر به تهران

باربری نوشهر به تهران

 

 

شرکت الوبار برای باربری نوشهر به تهران دارای خدمات حرفه ای باشد که به تمام مشتریان گرامی ارائه می دهد تا با کمترین هزینه بار خود را حمل کنند .

یکی از این خدمات شرکت الوبار ارائه بیمه رایگان می باشد که برای جبران خسارت های ناشی از حوادث برای مشتری قرار گرفته است .

الوبار برای حمل بار از نوشهر به تهران بار های شما را با انواع خودرو های حمل و نقل بار از جمله ، خاور ، کامیون و تریلی به صورت مجهز و کامل انجام می دهد .

شرکت الوبار باربری نوشهر را با کمترین هزینه کرایه انجام خواهد داد زیرا با وجود تخفیفات ویژه که برای مشتریان در نظر گرفته است می تواند با پایین ترین هزینه بار شما را به تهران ارسال کند .

از دیگر خدمات الوبار برای ارسال بار به مشتریان خود ارائه داده است مشاوره رایگان می باشد تا در صورت نیاز تمامی اطلاعات لازم باربری را در اختیار شما عزیزان قرار دهد .

با خدمات شرکت الوبار علاوه بر باربری نوشهر به تهران می توانید باربری ساری به تهران را هم با کمترین هزینه ممکن  انجام دهید .

 

باربری نوشهر به تهران
باربری نوشهر به تهران

حمل بار از نوشهر به تهران با کامیون

 

 

شرکت الوبار برای حمل بار از نوشهر به تهران دارای انواع کامیون ها می باشد که با توجه با وزن و ابعاد بار مورد نظر انتخاب می شوند .

کامیون های شرکت الوبار شامل موارد زیر می باشند :

  • کامیون تک
  • کامیون جفت 
  • کامیون 911

الوبار با در اختیار داشتن این کامیون ها حمل تمامی بار ها تا وزن 15 تن را برای باربری نوشهر به تهران می تواند حمل کند .

کامیون تک ، قابلیت وزن 10 تن را دارد و دارای 6 چرخ می باشد و برای باربری نوشهر این میزان وزن بار بهترین گزینه می باشد .

کامیون جفت ، این کامیون از دیگر کامیون ها قابلت حمل بار بیشتری را دارد ، ظرفیت این کامیون 15 تن می باشد و 10 چرخه می باشد .

کامیون 911 ، جز دسته کامیون های قدیمی برای باربری می باشد که بین رانندگان معروف می باشد ، این کامیون تنها5 تن بار را می تواند برای ارسال بار از نوشهر به تهران حمل کند .

 

باربری نوشهر به تهران با خاور 

 

 

یکی از ویژگی شرکت الوبار برای باربری نوشهر به تهران ارائه دو نوع خاور مسقف و خاور روباز می باشد که برای سرعت بخشید و کاهش هزینه های حمل بار قرار داده است .

هر نوع از این خاور ها مناسب یک نوع بار برای باربری نوشهر می باشند تا برای بارگیری و حمل بار هیچ گونه دشواری نداشته باشید .

برای بار های که حساس و شکننده هستند مانند حمل اثاثیه منزل ای خاور مسقف استفاده می شود زیرا با داشتن سقف و دیواره از بار به خوبی محافظت می کند .

از خاور روباز معمولا برای تمامی باربری های عادی استفاده می شود زیرا نوع بار مشخص برای حمل بار از نوشهر به تهران ندارد و بیشتر برای حمل مصالح ساختمانی کاربرد دارند .

 

ارسال بار با کمترین هزینه به نوشهر

 

 

شرکت الوبار جهت ارسال بار از نوشهر به تهران در اختیار مشتریان خود تخفیفات ویژه قرار داده است تا با کمترین هزینه حمل بار خود را انجبام دهید .

 

تمام هزینه های باربری نوشهر به تهران بستگی به عواملی دارد که باعث افزایش و کاهش هزینه های باربری می شود .

 

عوامل موثر در نرخ کرایه ها شامل موارد زیر می باشد : 

  1. زمان ارسال بار 
  2. نوع بار 
  3. طول مسیر مبدا تا مقصد  
  4. نوع خودرو باربری
  5. و…

 

در صورت افزایش قیمت کرایه ها هیچ نگرانی نداشته باشید زیرا شرکت الوبار تمام سعی خود را انجام می دهد تا در صورت ممکن باربری نوشهر شما را به صورت ارزان ترین قیمت انجام دهد .

 

ارسال بار با کمترین هزینه به نوشهر
ارسال بار با کمترین هزینه به نوشهر

باربری نوشهر با تریلی

 

 

شرکت الوبار برای باربری نوشهر دارای چند نوع تریلی می باشد که برای حمل انواع و اقسام بار ها برای شما عزیزان ارائه می دهد .

تریلی های شرکت الوبار با توجه به نوع بار انتخاب می شوند و هر بار مخصوص یک تریلی می باشد ، الوبار این ویژگی را در اختیار مشتریان قرار داده است تا برای حمل بار از نوشهر به تهران دچار هیچ گونه مشکلی نشوند .

تریلی های شرکت الوبار شامل : 

 

_ تریلی کمرشکن : برای حمل بار های بسیار سنگین و بزرگ مانند جا به جایی خودرو های راه و جاده سازی کاربرد دارند .

_ تریلی ترانزیت  : جهت ارسال بار های که مراقبت بیشتری احتیاج دارند مانند بار های تجاری و بسته بندی شده استفاده می شوند .

_ تریلی لبه دار  : برای بار های مانند شن و ماسه که به صورت باز حمل می شوند کاربردی است زیرا با شرایطی که دارد از  ریزش بار جلوگیری می کند .

_ تریلی کفی : جهت حمل بار های که دارای ارتفاع غیر استاندارد مانند تیرآهن و میلگرد می باشند مورد استفاده قرار می گیرند .

 انواع این تریلی برای باربری نوشهر به تهران ، توسط الوبار آماده سازی شده اند تا در صورت نیاز بارگیری شوند .

 

باربری نوشهر با تریلی
باربری نوشهر با تریلی

ارائه بیمه رایگان برای باربری نوشهر به تهران

 

از دیگر خدمات شرکت الوبار برای باربری نوشهر به تهران ارائه بیمه رایگان می با شد ، الوبار تمام بار های شما را برای حمل به تهران به صورت رایگان بیمه می کند .

بیمه الوبار تحت پوشش بیمه ایران قرار دارد و از مزیت این ویژگی می شود به تحت پوشش قرار دادن تمامی حوادث از جمله : سرقت ، تصادف و آتش سوزی اشاره کرد .

شرکت الوبار با بیمه کردن بار های شما برای حمل بار از نوشهر به تهران تمام هزینه خسارت ناشی از حادثه های طبیعی و غیر طبیعی را تا سقف 30 میلیون تومان به صورت رایگان برای شما عزیزان پرداخت می کند .

در صورت عدم بیمه کردن بار خود برای ارسال بار از نوشهر به تهران شرکت الوبار هیچ گونه تضمینی برای جبران هزینه خسارت ها به شما نمی دهد و تمامی هزینه ها بر عهده مشتری قرار می گیرد .

 

حمل بار از نوشهر به تهران با مشاوره رایگان 

 

 

شرکت الوبار برای تمام مشتریان خود جهت حمل بار از نوشهر به تهران مشاوره رایگان را ارائه داده است ، این ویژگی یکی از مسائل مهم برای باربری ها می باشد .

متخصصین الوبار به صورت همه روزه آماده پاسخ گویی به تمامی سوالات شما در زمینه باربری نوشهر به تهران می باشد و تمام مشکلات را برای شما بر طرف خواهند کرد .

با توجه به درخواست مشتری کارشناسان الوبار می توانند تمام قسمت و مراحل باربری نوشهر را برای شما به طور کامل و صحیح توضیح دهند .

با مشاوره گرفتن از مشاورین شرکت الوبار می توانید بهترین راه را برای حمل بار خود انتخاب کنید و بهترین تصمیم را بگیرید .

 

مشاوره رایگان و اطلاعات تماس
مشاوره رایگان و اطلاعات تماس

اطلاعات تماس باربری نوشهر به تهران

 

 

برای کسب اطلاعات کامل جهت باربری نوشهر به تهران با شرکت الوبار تماس حاصل شوید تا کامل ترین اطلاعات را در اختیار شما عزیزان قرار دهد .

در صورت اطلاع از هزینه ها می توانید با شرکت الوبار تماس بگیرید تا با محاسبه کردن شرایط موجود هزینه باربری را برای شما بگویند .

همچنین برای دریافت بهترین مشاوره جهت ارسال بار از نوشهر به تهران می توانید با کارشناسان الوبار صحبت کنید تا از عالی ترین مشاوره ها بهر مند شوید . 

اگر راجع به شرکت حمل و نقل الوبار رضایت کامل را کسب نموده این می توانید جهت سفارش حمل بار از نوشهر به تهران با متخصصین این شرکت هماهنگی های لازم را انجام دهید تا در اسرع وقت با ایمنی کامل بار شما را به تهران ارسال کند .

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *