باربری قشم به تهران

باربری قشم به تهران 

 

باربری قشم به تهران را با ارزان ترین قیمت ، به همراه تخفیف ویژه با بهترین امکانات توسط شرکت معتبر و با سابقه الوبار تجربه نمایید . حمل و ارسال بار به تهران در کمترین زمان با الو بار ایران

 

 

شرکت الوبار با داشتن انواع متخلف وسیله نقلیه حمل بار از جمله تریلی ، خاور ، کامیون ، حمل بار های شما عزیزان را در اسرع وقت و با همراه داشتن بارنامه دولتی انجام می دهد زیرا با توجه به نوع بار، وزن بار خودرو مخصوص برای شما انتخاب می شود .

 

 

 الوبار تحت پوشش بیمه ایران قرار دارد و برای ارسال بار قشم به تهران  محموله شما را به صورت رایگان بیمه می کند و اگر هر گونه حوادث طبیعی و غیر طبیعی رخ بدهد شرکت الوبار تمام هزینه های خسارات را پرداخت می کنند .

 

 

شرکت الوبار تمام تلاش خود را انجام می دهد تا در صورت ممکن، باربری قشم برای شما با کمترین هزینه ممکن انجام شود ، در صورت وجود عواملی که باعث کاهش و افزایش کرایه ها می شود نگرانی برای افزایش هزینه های خود نداشته باشید زیرا الوبار برای تمامی مشتریان خود تخفیف ویژه ارائه داده است .

 

 

برای اطلاع از تمامی ویژگی های شرکت الوبار برای حمل بار از قشم به تهران می توانید با تماس با مشاورین الوبار به صورت رایگان تمامی اطلاعات لازم در زمینه باربری ، حتی باربری شهرستان به تهران را کسب کنید .

 

 

باربری قشم به تهران
باربری قشم به تهران

ارسال بار با کامیون از قشم به تهران 

 

شرکت الوبار برای باربری قشم به تهران انواع کامیون های 15 تنی ، 10 تنی و 911 را در اختیار شما قرار داده تا با توجه به میزان وزن بار شما ، کامیون مورد نظر را با ارزان ترین نرخ کرایه در اختیار شما قرار بدهد .

 

 

باربری با کامیون تک ارسال بار از قشم به تهران را با ارزان ترین قیمت با توجه به  وزن بار و حجم بار خود با کامیون تک انجام دهید . این نوع کامیون دارای 6 چرخ می باشد و ظرفیت کامیون تک برای حمل بار 10 تن می باشد.

کامیون تک دارای قابلیت برای حمل بار از طول به اندازه 5/80 متر و عرض 2/20 متر را دارد ، حمل بار با کامیون تک با بهترین تجهیزات را توسط شرکت الوبار انجام دهید .

 

 

ارسال بار با کامیون جفت : کامیون جفت 10 چرخ دارد و برای حمل بار های 15 تن استفاده می شود و این نوع کامیون دارای طول های 6/80 و عرض 2/25 می باشد . باربری با کامیون جفت برای باربری قشم  را شرکت الوبار به صورت حرفه ای انجام می دهد .

 

 

کامیون 911 :کامیون 911 نسبت به دیگر کامیون ها قدرت حمل بار کمتری را دارد ، برای حمل بار از قشم به تهران بار های که ظرفیت آنها کمتر از 10 تن و تا اندازه 5 تن باشند توسط این کامیون حمل می کنند .باربری با کامیون 911 با کمترین هزینه ممکن همراه با بهترین تجهیزات را با شرکت معتبر الوبار تجربه کنید .

 

باربری قشم به تهران با تریلی

 

باربری قشم به تهران را با انواع تریلی ها و با بهترین امکانات ارسال بار در اسرع وقت از شرکت الوبار بخواهید تا با بهترین امکانات حمل بار های شما را انجام دهند .

 

 

تریلی چادری (ترانزیت ) : تریلی ترانزیت یکی از انواع تریلی های است که شرکت الوبار برای باربری قشم در اختیار شما قرار داده است ، طول این تریلی 13/60 و عرض آن 2/48 می باشد ، تریلی ترانزیت قابلیت حمل 23 تن بار را دارد . از تریلی ترانزیت به دلیل مسقف بودن برای بار های تجاری که نیاز به محافظت دارند استفاده می شود.

 

 

تریلی کفی : تریلی کفی فاقد هیچ گونه دیواره ای می باشد و برای باربری می توان از تمامی فضا استفاده کرد ، تریلی کفی یکی از ساده ترین نوع در تریلی ها می باشد که با توجه به فراوانی بار قسمت زیادی از باربری ها را انجام می دهد . تریلی کفی برای ارسال از قشم به تهران بار  هایی مانند : تیرآهن ، میلگرد و دیگر آهن آلات کاربرد بسیاری دارند .

 

 

تریلی بغل دار (لبه دار ) : تریلی لبه دار مانند تریلی کفی می باشد ، ظرفیت حمل بار با این تریلی 23 تن می باشد طول کفه این تریلی 12 تا 13/60 متر می باشد . این نوع تریلی با وجود لبه های نسبتا بلند از ریزش بار جلوگیری می کنند .

 

 

تریلی کمرشکن : تریلی کمرشکن دارای طول از 8 متر تا 18 متر است و عرض آن از 2/6 تا 3 متر نیز می باشد ، تریلی کمرشکن نسبت به دیگر تریلی ها قدرت بالا تری دارد و برای حمل بار های سنگین و ترافیکی مورد استفاده قرار می گیرد .

 

 

باربری قشم به تهران با تریلی
باربری قشم به تهران با تریلی

 

حمل بار با خاور از قشم به تهران 

 

برای ارسال بار از قشم به تهران می توانید از دو نوع خاور که شرکت الوبار در اختیار شما قرار داده است استفاده کنید و بهترین کیفیت حمل بار با خاور را توسط شرکت الوبار تجربه نمایید .

 

خاور ها دارای انواع مختلفی هستند که شامل :

  • خاور مسقف
  • خاور روباز

 

باربری با خاور مسقف : از خاور مسقف معمولا برای حمل بار های که نسبت به دیگر بار ها حساس تر هستند  استفاده می شود و برای حمل اثاثیه منزل بسیار کاربردی می باشد زیرا با وجود فضای اتاقک مانندی که دارد می تواند از بار محافظت کند  ، طول باربری این خاور 4/5 و عرض آن 2 متر می باشد و حدود 3 تن را می تواند حمل کند .

 

 

حمل بار با خاور روباز : طول این نوع خاور 4 و عرض آن 2 متر می باشد و ظرفیت وزنی آن برای حمل بار با خاور مسقف یکسان نمی باشد و در صورتی که خاور روباز نسبت به خاور مسقف سبک تر است قدرت حمل تا 4 تن را نیز دارد و معمولا برای ارسال بار های عادی روزانه مانند حمل لاستیک و… مورد استفاده قرار می گیرند و نوع بار مشخصی ندارند .

 

 

باربری قشم به تهران با خاور را به شرکت الوبار بسپارید زیرا شرکت الوبار متخصص باربری با خاور ها با ارزان ترین قیمت های ممکن می باشد .

 

 

باربری قشم با بیمه معتبر

 

دیگر ویژگی های که شرکت الوبار برای باربری از قشم به تهران در اختیار شما قرار داده است بیمه می باشد تا در صورت وجود خسارت های ناشی از هر گونه حادثه آن را برای شما جبران نماید .

 

شرکت الوبار تحت پوشش بیمه ایران می باشد و بار شما را تا سقف 30 میلیون تومان بیمه رایگان می کند و با بیمه کردن بار قسمتی از خسارت های باربری قشم را تا سقف 30 میلیون تومان برای شما جبران خواهد کرد .

 

 

تمام خسارت های ناشی از تصادف ، آتش سوزی ، سرقت و باران زدگی تحت پوشش بیمه الوبار قرار دارد و شرکت الوبار هزینه این خسارت ها را برای شما پرداخت و جبران کند .

 

 

در صورت عدم بیمه کردن باربری خود ، شرکت الوبار هیچ تضمینی برای جبران هزینه خسارت های ارسال بار از قشم به تهران نمی دهد ، پس در صورت ممکن باربری خود را با بیمه الوبار حتما بیمه کنید .

 

 

باربری قشم با بیمه معتبر
باربری قشم با بیمه معتبر

ارسال بار با ارزان ترین قیمت از قشم به تهران

 

عواملی وجود دارد که در افزایش و کاهش هزینه های باربری قشم به تهران بسیار تاثیر گذار است ولی جای هیچ گونه نگرانی جهت کرایه باربری ها نمی باشد زیرا شرکت الوبار با در نظر گرفتن تخفیفات ویژه برای تمامی مشتریان گرامی خود حمل بار از قشم به تهران را با ارزان ترین قیمت انجام می دهد .

 

 

 از جمله عواملی که در کم شدن و زیاد شدن هزینه کرایه ها موثر می باشند : نوع بار و وزن بار، طول مسافت ارسال بار از قشم به تهران ، نوع وسیله نقلیه باربری و … می باشد که بسیار تاثیر گذار است .

 

 

باربری خود را با ارزان ترین نرخ کرایه توسط شرکت الوبار انجام دهید و هیچ گونه اضطرابی برای باربری خود نداشته باشید .

باربری اصفهان به تهران

باربری بندرعباس به تهران

حمل بار مشهد به تهران

اطلاعات تماس و مشاوره برای باربری قشم به تهران 

 

برای اینکه تمامی اطلاعات لازم در زمینه باربری قشم به تهران را بدست آورید می توانید با مشاورین شرکت الوبار تماس بگیرید تا بهترین اطلاعات لازم را دریافت نمایید .

 

 

متخصصان الوبار به صورت همه روزه پاسخگو به تمام سوالات شما می باشند تا در وجود هر گونه سوال و مشکلی جهت حمل بار از قشم به تهران آن را برای شما بر طرف کنند .

 

 

برای دریافت اطلاعات لازم و مشاوره در جهت ارسال بار از قشم به تهران با شماره تماس شرکت الوبار تماس برقرار کنید تا تمامی اطلاعات کامل را کسب کنید و بدون وجود هیچ گونه مشکلی باربری خود را انجام دهید .

 

مشاوره رایگان و اطلاعات تماس
مشاوره رایگان و اطلاعات تماس

 

 

تمامی باربری قشم به تهران را با ارزان ترین قیمت همراه بیمه رایگان توسط شرکت الوبار انجام دهید تا بهترین باربری را تجربه کرده باشید .

 

 

شرکت الوبار با تمامی این ویژگی ها که در اختیار مشتریان گرامی خود قرار می دهد باربری بندر عباس به تهران را هم به نحو احسنت برای شما با کمترین هزینه ممکن همراه با تخفیفات ویژه انجام می دهد .

  1. با سلام و خسته نباشید
    با عرض معذرت کرایه خاورمسقف از قشم به کرج چندست؟؟ و چند روز قبل بایدرزرو کنیم ؟؟با تشکر

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *