باربری مشهد به تهران

باربری مشهد به تهران

باربری مشهد به تهران با بهترین شرایط حمل نقل همراه با بیمه نامه رایگان ،  تخفیف ویژه و کمترین هزینه ارسال بار ، با بهترین امکانات توسط الوبار انجام می شود .

شرکت الوبار به صورت رایگان بار شما را بیمه می کند تا  هیچ نگرانی نسبت به بار نداشته باشید و باربری مشهد را با خیالی آسوده انجام دهید .

یکی دیگر از امکانات الوبار ارسال بار از مشهد به تهران با وسایل نقلیه ای همچون تریلی ، کامیون ، خاور می باشد که کار شما را با بهترین نحو انجام می دهد .

شرکت الوبار با مشاوره رایگان که در اختیار شما قرار داده می تواند به شما بهترین مشاوره را اراِئه دهد تا تمام اطلاعات لازم را جهت حمل بار از مشهد به تهران بدست بیاورید .

شرکت الوبار تمامی خدمات باربری شهرستان و باربری مشهد به تهران را با کمترین هزینه و کیفیت بالا به شما ارائه خواهد داد .

حمل بار از مشهد به تهران با کامیون 

الوبار بهترین امکانات جهت باربری مشهد به تهران با کامیون را با بهترین کیفیت در اختیار شما قرار می دهد .

شرکت الوبار دارای انواع مختلف کامیون از جمله کامیون تک ، کامیون جفت و کامیون 911 می باشد که به راحتی می تواند حمل بار از مشهد به تهران را انجام دهد .

  • حمل بار با کامیون تک 
  • انتقال بار با کامیون جفت
  • ارسال بار با کامیون 911

کامیون تک دارای 6 چرخ می باشد و برای بار های که وزن 10 تن را دارند قابل استفاده است ، شما با توجه به  وزن باری که دارید می توانید ارسال بار از مشهد به تهران را به شرکت الوبار بسپارید تا برای شما با ارزان ترین قیمت حمل کنند .

باربری از مشهد به تهران با کامیون جفت برای بار های با وزن بالای 10 تن و تا میزان وزن 15 تن به کار میروند، این نوع کامیون نسبت به دیگر کامیون ها قدرت حمل بالا تری دارد ، طول کامیون جفت 6/80 و عرض آن 2/25 می باشد .

کامیون های 911 جزء دسته کامیون های قدیمی هست که برای بار های 5 تنی استفاده می شود و قدرت کمتری برای حمل بار دارد ، باربری مشهد را با هزینه پایین از شرکت الوبار بخواهید تا برای شما انجام دهند .

شرکت الوبار متخصص در حمل و نقل بار می باشد که بهترین امکانات را جهت حمل بار مشهد با کامیون در اختیار شما عزیزان قرار داده است و هدف شرکت الوبار این است تا رضایت شما را جلب کند .   

حمل بار از مشهد به تهران با کامیون 

ارسال بار از مشهد به تهران با تریلی

با شرکت الوبار می توانید ارسال بار از مشهد به تهران را با انواع تریلی ها و ارزان ترین قیمت همراه با تخفیفات ویژه انجام دهید .

الوبار دارای تریلی های مختلفی مانند تریلی کفی ، تریلی لبه دار ، تریلی ترانزیت ، تریلی کمرشکن می باشد که به صورت مجهز آن ها را در اختیارتان قرار می دهد .

تریلی کفی دارای جایگاه باربری بدون سقف است و لبه ای ندارد ، بار های بلند مانند تیرآهن ، میلگرد و… که دارای ارتفاع غیر استاندارد هستند را با این تریلی حمل می کنند ، این نوع تریلی در صورت بارگیری از بالا ، بارگیری از بغل هم انجام می دهد ، که می توانید برای این نوع بار ها جهت باربری مشهد به تهران از تریلی کفی استفاده نمایید .

 تریلی لبه دار با وجود لبه های که در طرفین دارد برای بار های مثل شن و ماسه که بسته بندی نشده باشند و به صورت باز هستند به کار میروند و به دلیل لبه دار بودن از ریزش بار جلوگیری می کند . ظرفت حمل این تریلی 23 تن  و اندازه طول آن 12 تا 13/60 متر می باشد .

تریلی ترانزیت (تریلی چادری) دارای دیواره و سقف می باشد که با یک نوع چادر مقاوم پوشانده شده است و برای حمل بار از مشهد به تهران بار های تجاری که نیاز به مراقبت های بیشتری دارند به کار می روند .برای باربری با تریلی چادری می توانید با شرکت الوبار تماس بگیرید و تمام اطلاعات لازم را بدست آورید .

تریلی کمرشکن برای ارسال بار های بزرگ ، حمل جرثقیل و ماشین آلات راه و جاده سازی قابل استفاده می باشند که شرکت الوبار این امکانات را در اختیار شما قرار می دهد طول این تریلی 8 الی 18 متر و عرض آن2/6 تا 3 متر می باشد .

 هزینه باربری مشهد به تهران

هزینه باربری مشهد به تهران بستگی به نوع بار جهت حمل بار و نوع وسیله نقلیه ، شرایط آب و  هوا زمان ارسال بار دارد .

عوامل های که در قسمت بالا اشاره کردیم تاثیر زیادی بر روی افزایش و یا کاهش هزینه حمل بار از مشهد به تهران دارد .

 شرکت الوبار با وجود تخفیف که در هزینه ارسال بار از مشهد به تهران به شما داده است این اطمینان را می دهد تا نگرانی برای پرداخت هزینه ها نداشته باشید و با کمترین هزینه بار خود را از مشهد به تهران منتقل  کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد هزینه باربری مشهد با کارشناسان الوبار تماس بگیرید و تمام اطلاعات لازم را بدست آورید . 

هزینه باربری مشهد به تهران
هزینه باربری مشهد به تهران

   بیمه رایگان برای حمل بار از مشهد به تهران

الوبار دارای بیمه نامه و بیمه رایگان است که در اختیار شما قرار می دهد تا اگر در هنگام انتقال بار از مشهد به تهران بار شما دچار مشکل یا خسارتی شد بیمه ما بتواند هزینه خسارات را به صورت رایگان جبران نماید. 

شرکت الوبار برای باربری مشهد به تهران بار هایتان را به طور رایگان بیمه می کند ، بیمه نامه ما تحت پوشش بیمه ایران به صورت کامل و جامع می باشد .

شرکت الوبار دارای سابقه کاری چندین ساله است که به راحتی و با اطمینان کامل می توانید حمل بار از مشهد به تهران را به این شرکت بسپارید .

ارسال بار از مشهد به تهران با خاور

شرکت الوبار برای باربری مشهد به تهران خاور مسقف و خاور روباز را در اختیار تمامی شما عزیزان قرار داده است تا حمل بار شما در اسرع وقت و با امکانات حرفه انجام گردد .

خار مسقف : خاور مسقف دارای دیواره و سقف می باشد که مخصوص حمل اثاثیه منزل برای باربری مشهد می باشد ، این نوع خاور به دلیل مسقف بودنش باعث می شود از بار شما محافظت کند و مشکل جدی را برای بار شما به وجود نیاورد  ، خاور مسقف می تواند تا وزن 3 تن را حمل کند ، این خاور 4/5 و عرض آن 2 متر می باشد .

خاور روباز : طول خاور رو باز 4 و عرض آن 2 متر می باشد و ظرفیت حمل بار تا 4 تن را دارد ، از این خاور جهت انواع و اقسام مختلف بار ها مانند : حمل لاستیک و پلاستیک و… استفاده می شود و به دلیل مسقف نبودن بیشتر برای بار های که احتیاج زیادی به محافظت ندارند به کار برده می شوند .

برای حمل بار مشهد به تهران ، با کمترین هزینه ممکن و کیفت های عالی و با بیشترین سرعت در ارسال بار می توانید باربری مشهد را با خاور های که شرکت الوبار در اختیارتان قرار داده است انجام بدهید .

ارسال بار از مشهد به تهران با خاور
ارسال بار از مشهد به تهران با خاور

اطلاعات تماس باربری مشهد به تهران 

شرکت الوبار برای باربری مشهد به تهران  آماده خدمات رسانی به شما مشتریان گرامی می باشد و خدمات خود را به صورت شبانه روزی ارائه می دهد .

برای حمل بار از مشهد به تهران کارشناسان متخصص ما به صورت همه روزه تمام اطلاعات را در اختیار شما قرار می دهند تا کار شما را به طور صحیح انجام گیرد. 

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان برای ارسال بار از مشهد به تهران با شرکت معتبر الوبار تماس بگیرید و تمام اطلاعات لازم را در زمینه ها مختلف باربری مشهد را بدست آورید .

 

تماس با ما برای باربری شهرستان الوبار
تماس با ما برای باربری شهرستان الوبار

شرکت الوبار متخصص باربری مشهد به تهران می باشد که خدمات خود را در تمام روز های هفته با انواع کامیون ها تریلی ها خاور ها با تخفیف ویژه در اختیار شما عزیزان قرار داده است ، ما خدمات حمل بار از مشهد به تهران را با بیمه رایگان و کمترین هزینه و با بهترین کیفیت به شما مشتریان گرامی ارائه می دهیم . 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *