باربری آستارا به تهران

باربری آستارا به تهران

 

 

شرکت الوبار برای باربری آستارا به تهران بهترین امکانات حمل و نقل بار را برای تمامی شما مشتریان گرامی ارائه خواهد داد .

 

الوبار دارای خدمات بیمه رایگان می باشد و تمامی بار ها را برای حمل بار از آستارا به تهران بیمه می کن تا در صورت وقوع هر نوع حادثه خسارت وارده را برای شما جبران نماید .

 

حمل بار خود را از شرکت الوبار بخواهید زیرا با تخفیفات ویژه که در اختیار شما قرار می دهد باعث می شود کمترین هزینه را برای حمل بار پرداخت نمایید .

 

شرکت الوبار دارای انواع خودرو های باربری تریلی ، خاور ، کامیون جهت باربری آستارا به تهران می باشد تا در درصورت وجود هر نوع بار خودروی مخصوص را انتخاب کند .

 

از دیگر ویژگی های شرکت الوبار که در اختیار شما عزیزان قرار داده است خدمات مشاوره رایگان می باشد تا در صورت نیاز تمامی اطلاعات ارسال بار از آستارا به تهران را در اختیار مشتریان قرار دهد .

 

شرکت الوبار با تمامی این خدمات که برای باربری آستارا به تهران ارائه می دهد باربری انزلی به تهران را هم با این ویژگی ها انجام خواهد داد .

 

باربری آستارا به تهران
باربری آستارا به تهران

حمل بار از آستارا برای تهران با انواع کامیون ها

 

 

شرکت الوبار برای حمل بار از آستارا به تهران انواع کامیون های 5 تنی ، 10 تنی و 15 تنی را به صورت مجهز به مشتریان ارائه می دهد .

 

کامیون جفت :

کامیون جفت دارای 10 چخ می باشد و قابلیت تحمل 15 تن بار را برای باربری آستارا به تهران دارد ، طول این کامیون 6/80 متر و عرض آن 2/25 متر می باشد ، شرکت الوبار این نوع کامیون را با توجه به وزن بالای بار شما در نظر گرفته است تا حمل بار خود را به راحتی انجام دهید .

 

کامیون تک :

این نوع کامیون ظرفیت 10 تن را برای حمل بار دارد و دارای 6 چرخ می باشد ، حمل بار خود را می توانید با کامیون های شرکت الوبار با کمترین نرخ کرایه انجام دهید .

طول : 5/80 متر 

عرض : 2/20 متر 

 

کامیون 911 :

کامیون 911 جزء دسته کامیون های قدیمی می باشد که نسبت به دیگر کامیون ها برای باربری آستارا به تهران قابلیت کمتری برای حمل بار دارد ، از کامیون 911 برای بار هایی که تا وزن 5 تن می باشند استفاده می شود .

 

الوبار برای تمامی بار های سبک و سنگین جهت باربری آستارا به تهران انواع این کامیون ها را قرار داده است تا با توجه وزن بار های شما انتخاب و بارگیری شوند .

باربری آستارا به تهران با تریلی

 

 

شرکت الوبار جهت باربری آستارا به تهران چند نوع تریلی را در نظر گرفته است تا در صورت وجود انواع مختلف بار ها دچار مشکلی نشود و برای هر بار خودروی باربری مخصوص را ارسال کند .

 

انواع تریلی های باربری آستارا شرکت الوبار شامل تریلی های زیر می باشد :

 

  • تریلی کمرشکن : این نوع تریلی برای بار های بسیار سنگین و بزرگ قابل استفاده می باشد زیرا نسبت به دیگر تریلی ها مقاوم تر و بزرگ تر است ، تریلی کمرشکن بیشتر برای جا به جایی خودرو های راه و جاده سازی کاربردی هستند .

 

  • تریلی کفی : تریلی کفی دارای سطح صاف بدون وجود هیچ دیواره ای می باشد و به همین دلیل می تواند از تمام قسمت های آن برای بارگیری  استفاده کرد ، باربری با تریلی کفی برای بار های با ارتفاع زیاد مانند : تیرآهن و میلگرد و … جهت باربری آستارا به تهران استفاده می کنند .

 

  • تریلی ترانزیت : برای حمل بار از آستارا به تهران بار های تجاری از تریلی ترانزیت استفاده می شود زیرا این تریلی مسقف است و با چادری مقاوم پوشیده شده است که می تواند از بار محافظت کند .

 

  • تریلی بغل دار : این تریلی دیواره های نسبتا بلندی دارد که می تواند از ریزش بار جهت ارسال بار از آستارا به تهران جلوگیری کند در این صورت بار هایی مانند خاک و شن که به صورت باز هستند را با این تریلی حمل می کنند .

 

باربری آستارا به تهران با تریلی 
باربری آستارا به تهران با تریلی 

 ارسال بار خاور از آستارا به تهران

 

 

شرکت الوبار برای ارسال بار از آستارا به تهران دارای دو نوع خاور مجهز می باشد که باربری شما را با سرعت بیشتر و به صورت ارزان قیمت انجام می دهد .

 

انواع خاور شرکت الوبار جهت باربری آستارا به تهران شامل : 

  • خاور مسقف 
  • خاور رو باز  

 

خاور های مسقف معمولا برای بار های حساس ، مثل : اثاثیه منزل ، لوازم خانه و … استفاده می شوند ، این این خاور برای حمل بار حدودا 3 تن می باشد .

 

خاور روباز برای باربری آستارا به تهران بیشتر برای حمل مصالح ساختمانی یا بار هایی که زیاد حساس نیستند کاربرد دارد .

 

حمل بار از آستارا به تهران با خاور ، جز تخصصی ترین ویژگی های شرکت الوبار می باشد که با کمترین هزینه برای شما عزیزان ارائه می کند .

 

ارائه بیمه نامه معتبر جهت باربری آستارا به تهران

 

 

یکی دیگر از خدماتی که شرکت الوبار برای باربری آستارا به تهران در اختیار  مشتریان خود قرار داده است ، ارائه بیمه نامه رایگان می باشد .

 

شرکت الوبار تمام بار های شما را به صورت رایگان بیمه می کند تا در صورت وقوع هر نوع حادثه غیر عمد تمام هزینه خسارت وارد شده را برای شما جبران نماید .

 

شرکت الوبار با بیمه کردن بار های شما جهت باربری آستارا تمام خسارت ها را تا سقف 30 میلیون تومان برای شما عزیزان بیمه می کند .

 

بیمه الوبار برای باربری آستارا به تهران تحت پوشش بیمه ایران قرار داد ، یکی از مزیت های بیمه ایران قرار دادن تمامی حوادث تحت پوشش بیمه خود می باشد ، این حوادث شامل :

 

  1. تصادف 
  2. سرقت 
  3. آتش سوزی
  4. باران زدگی 
  5. و…

 

شرکت الوبار هزینه تمامی خسارت های وارده توسط این حوادث برای حمل بار از آستارا به تهران را برای شما عزیزان به صورت رایگان پرداخت می کند .

 

ارائه بیمه نامه معتبر جهت باربری آستارا به تهران
ارائه بیمه نامه معتبر جهت باربری آستارا به تهران

حمل اثاثیه منزل از آستارا به تهران 

 

شرکت الوبار با کمترین تعرفه کرایه ها حمل اثاثیه منزل را از آستارا به تهران را برای تمامی مشتریان گرامی خود انجام خواهد داد .

 

باربری آستارا به تهران را با شرکت الوبار انجام دهید تا با داشتن تجهیزات کامل و حرفه ای وسایل منزل شما را امنیت بالا به مقصد حمل کند .

 

الوبار جهت باربری وسایل منزل از کامیونت و خاور مسقف استفاده خواهد کرد تا بار شما را با سلامتی کامل از آستارا به تهران ارسال نماید .

 

انواع وسایل منزل جهت باربری آستارا به تهران :

انواع و اقسام فرش ها 

مبلمان و لوازم چوبی

یخچال و تلویزیون

لوازم برقی و حساس

و …

 

الوبار برای ارسال اثاث منزل با خاور کامیونت از رانندگان حرفه ای و خبره استفاده خواهد کرد تا برای باربری آستارا به تهران تسلط کامل را داشته باشند .

 

باربری آستارا با کمترین نرخ کرایه

 

 

شرکت الوبار تمام تلاش خود را انجام می دهد تا باربری آستارا به تهران را برای تمامی مشتریان خود به صورت ارزان قیمت ارائه دهد .

 

برای هزینه های حمل بار از آستارا به تهران نمی شود هزینه معینی را مشخص کرد زیرا نرخ کرایه ها بستگی به عواملی دارد که نقش مهمی در مبلغ هزینه ها دارد .

 

عواملی مانند : شرایط آب و هوا ، نوع بار ، زمان ارسال بار ، نوع خودروی باربری و … در افزایش و کاهش هزینه های باربری آستارا به تهران بسیار موثر می باشند .

 

در صورت افزایش هزینه های باربری آستارا هیچ نگرانی نداشته باشید زیرا شرکت الوبار در اختیار تمامی شما تخفیفات ویژه ای را قرار داده است تا باربری شما را با ارزان ترین قیمت انجام دهد .

 

 

باربری آستارا با کمترین نرخ کرایه
باربری آستارا با کمترین نرخ کرایه

باربری با مشاوره رایگان از آستارا برای تهران 

 

 

از دیگر امکانات شرکت الوبار خدمات مشاوره رایگان جهت حمل بار از آستارا به تهران می باشد که را برای تمامی مشتریان خود ارائه داده است .

 

با مشاوره گرفتن از مشاورین الوبار می توانید بهترین تصمیم را جهت باربری آستارا به تهران بگیرید تا دچار هیچ گونه مشکلی نشوید .

 

مشاورین الوبار تمامی مراحل حمل بار را برای شما عزیزان توضیح می دهد تا از تمامی مرحله های حمل بار اطلاعات کامل را داشته باشید .

 

متخصصین الوبار به صورت همه روزه پاسخگوی تمامی سوالات شما در زمینه باربری آستارا می باشند تا در صورت وجود هر نوع مشکلی برای شما را بر طرف کنند .

 

برای اطلاع از هزینه های باربری آستارا به تهران می توانید با مشاورین الوبار صحبت کنید تا هزینه ها را برای شما بگویند .

 

مشاوره رایگان و اطلاعات تماس
مشاوره رایگان و اطلاعات تماس

اطلاعات تماس و ثبت سفارش جهت باربری آستارا به تهران 

 

 

برای اینکه اطلاعات لازم برای باربری آستارا به تهران را کسب نمایید می توانید با شماره تماس های شرکت الوبار تماس حاصل شوید .

 

جهت ثبت سفارشات خود برای حمل بار می توانید با تلفن شرکت الوبار تماس بگیرید و به صورت تلفنی سفارش خود را ثبت نمایید. 

 

تمامی شما عزیزان می توانید از طریق وب سایت شرکت الوبار نیز باربری آستارا به تهران را ثبت کنید ، در صورت ثبت سفارشات شما از طریق وب سایت کارشناسان الوبار در کمترین فرصت با شما تماس حاصل می کنند و تمامی شرایط را در اختیار شما قرار می دهند .

 

شرکت الوبار بهترین خدمات را برای ارسال بار از آستارا به تهران به شما عزیزان ارائه می دهد تا با کمترین نرخ کرایه و با امنیت بالا حمل بار شما را انجام دهد .

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *