باربری بندرلنگه به تهران

باربری بندرلنگه به تهران

 

 

شرکت الوبار جهت باربری بندرلنگه ، بهترین خدمات را با ارزان ترین قیمت به تمامی مشتریان خود ارائه می دهد تا در کمترین فرصت حمل بار شما را انجام دهد .

 

الوبار با داشتن انواع تریلی ، خاور ، کامیون ، حمل بار از بندر لنگه به تهران را در اسرع وقت با بهترین امکانات که اختیار شما گذاشته است انجام می دهد .

 

دیگر ویژگی شرکت الوبار بیمه رایگان می باشد که بار شما برای حمل بیمه می کند ، با این ویژگی ، شرکت الوبار خسارت ها را برای شما پرداخت می نماید .

 

شرکت الوبار در اختیار تمام مشتریان جهت ارسال بار مشاوره رایگان قرار داده است تا تمامی اطلاعات لازم در این زمینه را در اختیار شما قرار بدهند .

 

شرکت الوبار در کنار باربری بندرلنگه به تهران ، باربری بندر عباس به تهران را هم با تمامی امکانات حرفه ای که در اختیار دارد به تمامی شما ارائه می دهد .

 

باربری بندرلنگه به تهران
باربری بندرلنگه به تهران

 

حمل بار از بندرلنگه به تهران با بیمه نامه رایگان 

 

 

یکی از ویژگی های شرکت الوبار برای حمل بار از بندرلنگه به تهران بیمه شدن بار ها به صورت رایگان  می باشد .

 

شرکت الوبار تمامی بار ها را برای باربری بندرلنگه به صورت رایگان بیمه می کند تا هنگام وقوع حادثه های طبیعی و غیر طبیعی ، اگر بار شما خسارت دید الوبار بتواند آن را برای شما پرداخت کند

 

اگر بار خود را جهت باربری بندرلنگه به تهران بیمه نکنید شرکت الوبار هیچ تضمینی برای پرداخت خسارت ها به شما نمی دهد و تمامی هزینه ها بر عهده خود مشتری قرار می گیرد .

 

 

شرکت معتبر الوبار دارای سابقه کاری چندین ساله می باشد که تحت پوشش بیمه ایران قرار دارد و تمامی خسارت های بار شما را تا سقف 30 میلیون تومان به طول رایگان جبران می کند .

 

 

 باربری بندرلنگه به تهران با خاور 

 

 

شرکت الوبار برای اینکه باربری بندر لنگه به تهران ، برای تمامی مشتریان خود در اسرع وقت و با کمترین هزینه انجام شود دو نوع خاور را در نظر گرفته است .

خاور مسقف:

از خاور مسقف معمولا برای ارسال بار بندرلنگه به تهران بار های که حساس هستند مانند حمل اثاثیه منزل ، مواد غذایی ، جابجایی مبلمان و.. قابل استفاده می باشد زیرا به دلیل مسقف بود فضای اتاقک مانندی را در قسمت باربری ایجاد کرده است که از بار شما محافظت می کند .

طول : 4/5 متر 

عرض : 2 متر 

میزان تناژ وزنی :3 تن

 

خاور روباز :

خاور روباز نمونه دیگری از خاور ها شرکت الوبار برای باربری بندرلنگه می باشد ، این خاور معمولا برای حمل مصالح ساختمانی و دیگر بار های که حساس نیستند کاربرد دارد .

طول :4 متر 

عرض : 2 متر

میزان تناژ وزنی : 4 تن

 

حمل بار از بندرلنگه به تهران را به شرکت الوبار بسپارید زیرا شرکت الوبار متخصص ارسال بار به تهران با خاور می باشد و به بهترین نحو حمل بار شما را انجام خواهد داد .

 

 باربری بندرلنگه به تهران با خاور 
 باربری بندرلنگه به تهران با خاور 

 

ارسال کالا با کامیون از بندرلنگه به تهران 

 

 

شرکت الوبار جهت ارسال بار از بندرلنگه به تهران ، کامیون های 911 ، کامیون تک ، کامیون جفت را با خدمات حرفه به تمامی شما عزیزان ارائه خواهد داد .

 

  • کامیون 911 : کامیون 911 دارای ظرفیت حمل 5 تن بار را دارد و به دلیل اینکه جزء دسته کامیون های قدیمی می باشد نسبت به دیگر کامیون ها ظرفیت کمتری برای حمل بار دارد .

 

  • کامیون تک : کامیون تک دارای 6 چرخ می باشد که به آن کامیون 6 چرخی هم گفته می شود ، ظرفیت این کامیون برای حمل بار  10 تن است ؛ طول قسمت باربری این کامیون 5/80 متر و عرض آن 2/20 متر می باشد .

 

  • کامیون جفت : به کامیون جفت کامیون 10 چرخی نیز گفته می شود ، این کامیون قابلیت حمل بیشتری نسبت به کامیون تک و کامیون 911 را دارد ، ظرفیت کامیون جف 15 تن می باشد .

طول =6/80 متر

عرض = 2/25 متر 

 

 

باربری بندرلنگه به تهران با تریلی

 

 

شرکت الوبار جهت باربری بندرلنگه به تهران دارای انواع تریلی هایی می باشد که برای حمل انواع بار ها با کمترین هزینه قابل استفاده می باشند .

 

تریلی های شرکت الوبار شامل :

  1. تریلی بغل دار 
  2. تریلی ترانزیت
  3. تریلی کمرشکن
  4. تریلی کفی 

تریلی بغل دار دارای لبه های نسبتا بلندی می باشد که برای باربری بندرلنگه بار های مثل خاک و شن که به صورت باز هستند استفاده می شود و با وجود دیواره های که دارد از ریزش بار جلوگیری می شود .

 

تریلی ترانزیت دارای سقف و دیواره می باشد که با یک نوع چادر مقاوم پوشیده شده است و برای ارسال بار از بندرلنگه به تهران ، بار های تجاری که نیاز با مراقبت دارند کاربردی است .

 

تریلی کمرشکن نسبت به دیگر تریلی ها قابلیت حمل بار های سنگین تری را دارد و تمامی بار های که ابعاد بزرگ دارند و بسیار سنگین هستند را با این تریلی ها حمل می کنند ، مانند جا به جایی خودرو های راه و جاده سازی .

 

تریلی کفی بیشتر برای بار های که ارتفاع غیر استاندارد دارند مانند تیرآهن و میلگرد قابل استفاده می باشد ، تریلی کفی دارای سطح صاف و فاقد هیچ گونه دیواره ای می باشد و جهت حمل بار از بندرلنگه به تهران در صورت بارگیری از بالا بارگیری از بغل را برای مشتری انجام می دهد .

 

 

حمل بار از بندرلنگه به تهران با کمترین نرخ کرایه 

 

 

شرکت الوبار برای ارسال بار از بندرلنگه به تهران تمام تلاش خود را می کند تا با کمترین هزینه باربری شما را به صورت ویژه با کیفیت بالا انجام دهد .

 

 

تمامی هزینه ها برای باربری بندرلنگه به تهران بستگی به عوامل زیر دارد :

 

نوع خودرو باربری 

طول مسیر باربری 

شرایط آب و هوا 

میزان اندازه و وزن بار 

و…

 

تمامی این عوامل باعث افزایش و کاهش قیمت ها جهت باربری بندرلنگه می شود که شرکت الوبار با پایین ترین نرخ کرایه برای شما مشتریان گرامی انجام می دهد .

 

 

در صورت افزایش هزینه حمل بار از بندرلنگه به تهران لازم نیست هیچ گونه نگرانی داشته باشید زیرا شرکت الوبار برایتان تخفیفات ویژه ای را قرار داده است تا هزینه های حمل بار تا حد ممکن کاهش پیدا کند .

 

 

همچنین شرکت الوبار علاوه بر باربری بندرلنگه می تواند باربری قشم به تهران را با تمامی این امکانات به صورت ارزان قیمت به شما عزیزان ارائه دهد .

 

حمل کالا از بندرلنگه به تهران با کمترین نرخ کرایه 
حمل کالا از بندرلنگه به تهران با کمترین نرخ کرایه 

 

مشاوره رایگان برای ارسال بار از بندرلنگه به تهران 

 

 

دیگر ویژگی های شرکت الوبار جهت باربری بندرلنگه داشتن مشاوره به صورت رایگان می باشد که برای اطلاع رسانی به شما عزیزان در نظر گرفته شده است .

 

برای اینکه تمامی اطلاعات لازم جهت حمل بار از بندرلنگه به تهران را کسب نمایید بهتر است از مشاورین شرکت الوبار به طور رایگان استفاده نمایید تا تمامی اطلاعات را در اختیار شما قرار دهد .

 

تمامی متخصصین الوبار در طول روز آماده پاسخگویی به تمامی سوالات شما می باشد تا در صورت وجود هر گونه مشکلی آن را برای شما برطرف کنند .

 

مشاورین شرکت الوبار با تجربه بالایی که دارند می توانند به طور کامل تمامی ویژگی ها و اطلاعات را در اختیار شما قرار بدهند تا شما بتوانید بهترین راه برای باربری بندر لنگه به تهران را انتخاب کنید .

 

مشاوره رایگان و اطلاعات تماس
مشاوره رایگان و اطلاعات تماس

اطلاعات تماس جهت باربری بندرلنگه به تهران

 

 

برای ثبت سفارشات خود جهت باربری بندر لنگه به تهران می توانید با شرکت الوبار تماس بگیرید تا از تمامی ویژگی های شرکت الوبار برای حمل بار خود استفاده کنید .

 

شما می توانید برای مطلع شدن از هزینه کرایه حمل بار از بندرلنگه به تهران با شماره تماس شرکت الوبار تماس حاصل شوید تا متخصصین شرکت الوبار با در نظر گرفتن تمامی شرایط قیمت کرایه باربری شما را بگویند .

 

شرکت الوبار برای ارسال بار از بندر لنگه به تهران ، تمامی خدمات عالی که دارد را در اختیار تمامی مشتریان خود قرار داده است ، در صورت داشتن رضایت کامل با شرکت الوبار هماهنگی های لازم را انجام دهید تا باربری شما را در اسرع وقت و به نحو احسن با ارزان ترین قیمت برای شم انجام دهد .

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *