باربری زابل به تهران

باربری زابل به تهران

 

شرکت الوبار باربری زابل به تهران را با خدمات حرفه به صورت شبانه روز با ارزان ترین قیمت به شما عزیزان ارائه خواهد داد .

 

الوبار دارای ویژگی های مختلفی می باشد که برای سرعت بخشیدن به حمل بار در اختیار مشتریان خود قرار داده است .

 

شرکت الوبار تمامی بار های شما را برای ارسال بار از زابل به تهران بیمه رایگان می کند تا در صورت وجود هر گونه خسارات برای شما پرداخت نماید .

 

حمل بار از زابل به تهران را با کمترین هزینه انجام دهید زیرا شرکت الوبار دارای تخفیفات ویژه جهت حمل بار می باشد که تا حد امکان هزینه های حمل بار شما را کاهش می دهد .

 

الوبار انواع تریلی ، خاور ، کامیون ها را برای راحت کردن ارسال بار به مشتریان خود ارائه می دهد که برای حمل بار به هیچ گونه مشکلی بر نخورید .

 

همچنین می توانید در صورت باربری زابل با شرکت الوبار ، باربری زاهدان به تهران را هم با وجود تمامی این امکانات به طور ارزان قیمت انجام دهید .

باربری زابل به تهران
باربری زابل به تهران

بیمه نامه رایگان جهت حمل بار از زابل به تهران 

 

شرکت الوبار بار های شما را برای ارسال از زابل به تهران به صورت رایگان بیمه کند تا در صورت وقوع هر نوع اتفاقی ، اگر بار شما دچار خسارت شد شرکت الوبار خسارت بار شما را جبران کند .

 

الوبار تحت پوشش بیمه ایران قرار دارد و می تواند خسارت ناشی از تمامی حوادث مانند : سرقت ، تصادف ، آتش سوزی و … را تحت پوشش بیمه خود قرار دهد .

 

شرکت معتبر الوبار باربری زابل به تهران را تا سقف 30 میلیون تومان بیمه می کند تا هنگام جبران خسارت با مشکلی مواجه نشوید .

 

باربری زابل را به شرکت الوبار بسپارید زیرا به بهترین نحو و با ایمنی کامل می تواند حمل بار شما را انجام دهد تا شما هیچ نگرانی برای جبران خسارت ها نداشته باشید .

 

نرخ کرایه باربری زابل به تهران 

 

باربری زابل به تهران را با کمترین نرخ کرایه از شرکت الوبار بخواهید زیرا شرکت الوبار با ارزان ترین قیمت و تخفیفات ویژه حمل بار شما را انجام خواهد کرد .

 

تمام هزینه های ارسال بار از زابل به تهران بستگی به شرایطی دارد که در افزایش و کاهش هزینه ها بسیار موثر می باشد ، به همین دلیل نرخ کرایه ها در طول روز هفته یکسان نمی باشد و متغیر است .

هزینه باربری زابل بستگی به شرایط زیر دارد : 

  1. زمان ارسال بار 
  2. طول مسیر باربری 
  3. شرایط آب و هوایی 
  4. نوع خودرو باربری
  5. و…   

 

اگر مبلغ کرایه حمل بار از زابل به تهران ، با توجه به این شرایط برای شما افزایش یافت نگرانی نداشته باشید زیرا الوبار با تخفیفاتی که برای تمامی ارسال بار ها قرار داده است ، تمام تلاش خود را می کند تا در حد امکان هزینه های شما کمتر شود .

 

نرخ کرایه باربری زابل به تهران 
نرخ کرایه باربری زابل به تهران 

ارسال بار با کامیون از زابل به تهران

 

 

شرکت الوبار ارسال بار از زابل به تهران با انواع کامیون های 911 ، تک ، جفت را با ارزان ترین قیمت ممکن با توجه به میزان وزن بار شما ارائه خواهد داد .

 

کامیون 911: این نوع کامیون جز کامیون های قدیمی می باشد و قابلیت حمل 5 تن بار را دارد و نسبت به کامیون جفت و تک کوچک تر می باشد .

 

کامیون تک : کامیون تک ظرفیت تحمل وزن بار تا 10 تن را دارد و دارای 6 چرخ می باشد و برای حمل بار از زابل به تهران بار های 10 تنی را با این کامیون حمل می کنند . کامیون تک دارای طول 5/80 متر و عرض 2/20 متر می باشد .

 

کامیون جفت : این کامیون نسبت به دو کامیون دیگر قابلیت حمل بار بیشتری را دارد و ظرفیت این نوع کامیون 15 تن می باشد . 

طول : 6/80

عرض : 2/25

 

باربری زابل با تریلی 

 

باربری زابل را می توانید از شرکت الوبار بخواهید تا با تمامی امکانات حرفه ای از جمله داشتن انواع تریل های مجهز و کامل حمل بار شما را به بهترین شکل انجام دهد .

تریلی های شرکت الوبار شامل : 

 

هر نوع از این تریلی ها قادر به حمل یک نوع بار مشخص هستند ، با این ویژگی که شرکت الوبار در اختیار شما قرار داده است می توانید انواع مختلف بار را حمل کنید .

 

تریلی کفی دارای کفه صاف و فاقد هیچ دیواره ای می باشد و برای باربری زابل به تهران بار های که ارتفاع زیادی دارند مانند تیرآهن ، میلگرد و … استفاده می شود .

 

تریلی کمرشکن نسبت به دیگر تریلی ها مقاومت بیشتری دارد و برای حمل بار های بسیار سنگین مثل جا به جایی خود رو های راه و جاده سازی کاربرد دارد .

طول: 8 الی 18 متر

عرض : 2/6 تا 3 متر

 

تریلی لبه دار دارای دیواره نسبتا بلند و بدون سقف می باشد که برای حمل بار از زابل به تهران بار های که به صورت باز هستند مانند خاک و شن قابل استفاده است زیرا با لبه های که دارد می تواند از ریزش بار جلوگیری کند .

طول = 12 تا 13/60 متر

 

 

تریلی ترانزیت مسقف می باشد و بیشتر برای ارسال بار از زابل به تهران بار های تجاری کاربرد دارد زیرا با وجود دیواره و سقف که با یک نوع چادر محکم پوشیده شده است از بار مراقبت می کند .

باربری زابل با تریلی
باربری زابل با تریلی

حمل بار از زابل به تهران با خاور

 

شرکت الوبار جهت حمل بار از زابل به تهران دو نوع خاور روباز و مسقف را در اختیار تمامی مشتریان خود قرار داده است تا باربری راحت با کمترین هزینه همراه با تخفیفات ویژه ای را داشته باشند .

خاور مسقف :

خاور مسقف دارای فضای اتاقک مانندی در قسمت باربری می باشد که باعث می شود از بار برای ارسال از زابل به تهران شما به خوبی محافظت کند ، برای حمل تمامی اثاثیه منزل و جا به جایی مبلمان از خاور مسقف استفاده می شود .

خاور روباز :

این نوع خاور قابلیت حمل 4 تن بار دارد دارد و به دلیل نداشتن سقف بیشتر برای باربری زابل بار های که حساس نمی باشند استفاده می شود ، از خاور رو باز معمولا برای بیشتر باربری ها مانند حمل مصالح ساختمانی ، جا به جایی لاستیک و… استفاده می کنند .

 

مشاوره رایگان جهت ارسال بار از زابل به تهران

 

یکی از ویژگی های شرکت الوبار برای ارسال بار از زابل به تهران خدمات مشاوره رایگان می باشد که به مشتریان خود ارائه می دهد .

 

مشاورین شرکت الوبار به صورت همه روزه آماده پاسخگویی به تمامی سوالات شما می باشند تا تمامی سوالات و مشکلات شما را برطرف کنند .

 

با مشاورین الوبار می توانید تمام اطلاعات لازم را جهت باربری زابل به تهران کسب کنید ، متخصصین الوبار بهترین راه برای حمل بار را به شما نشان می دهند .

 

شرکت الوبار در صورت مشاوره دادن برای باربری زابل ، جهت باربری چابهار به تهران هم خدمات مشاوره رایگان را ارائه می دهد .

 

مشاوره رایگان و اطلاعات تماس
مشاوره رایگان و اطلاعات تماس

اطلاعات تماس باربری زابل به تهران

 

 

اگر با تمامی ویژگی های شرکت الوبار جهت باربری زابل به تهران موافق بوده اید می تواند در صورت ممکن با شماره تماس ها تماس حاصل شوید تا تمامی اطلاعات را کسب نمایید .

 

جهت دریافت مشاوره رایگان برای حمل بار از زابل به تهران با شرکت ما تماس بگیرید تا بهترین مشاوره را توسط متخصصین الوبار دریافت کنید . 

 

برای اطلاع از هزینه ثبت سفارشات جهت باربری زابل ، بهتر است در روزی که می خواهید حمل بار را انجام دهید با شرکت الوبار هماهنگ کنید تا با سنجیدن تمامی شرایط ممکن مبلغ قابل پرداخت همان روز را در اختیار تمامی شما قرار بدهند .

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *