باربری سمنان به تهران

باربری سمنان به تهران 

 

 

شرکت متخصص الوبار باربری سمنان به تهران را با پایین ترین قیمت و با بهترین تجهیزات به شما ارائه می دهد .

 

الوبار حمل بار شما را با ارزان ترین نرخ کرایه همراه با تخفیفات ویژه به بهترین نحو ممکن انجام می دهد تا برای پرداخت هزینه ها مشکلی نداشته باشید .

 

شرکت الوبار بار شما را جهت باربری سمنان به صورت رایگان بیمه می کند و تمامی خسارت ها را جبران می کند .

 

شرکت الوبار برای اینکه ارسال بار از سمنان به تهران در اسرع وقت و به بهترین شکل صورت بگیرد انواع تریلی ، خاور ، کامیون را در اختیار مشتریان قرار داده است تا حمل بار برای شما به نحو احسن انجام شود .

 

الوبار در اختیار تمام مشتریان خود مشاوره رایگان قرار داده است تا تمامی اطلاعات در زمینه حمل بار از سمنان به تهران را در اختیار شما قرار دهند .

 

شرکت معتبر الوبار جهت باربری سمنان به تهران با تمامی این ویژگی ها ، باربری گرگان به تهران را هم به شما مشتریان گرامی به نحو احسن ارائه می دهد .

 

باربری سمنان به تهران 
باربری سمنان به تهران 

حمل بار از سمنان به تهران با بیمه نامه معتبر 

 

 

شرکت الوبار برای باربری سمنان به تهران تمامی بار های شما را به صورت رایگان بیمه می کند تا اگر مشکلی برای بارتان پیش بیاید تمام هزینه های بار را پرداخت می کند . 

 

الوبار تمامی خسارت های ناشی از حادثه های طبیعی و غیر طبیعی را تا سقف 30 میلیون تومان به صورت رایگان جبران می کند .

 

تمامی خسارت ناشی از تصادف ، آتش سوزی ، سرقت و … تحت پوشش بیمه الوبار قرار می گیرد و شرکت الوبار با بیمه کردن این تضمین را به شما می دهد تا هزینه خسارات باربری سمنان به تهران را پرداخت شود .

 

شرکت الوبار دارای سابقه کاری سی ساله می باشد و تحت پوشش بیمه ایران قرار دارد و بهترین انتخاب برای حمل بار از سمنان به تهران می باشد .

 

باربری از سمنان با کامیون

 

 

شرکت الوبار برای باربری سمنان به تهران انواع کامیون های 10 تنی ، 15 تنی و 5 تنی را به صورت مجهز به شما عزیزان ارائه خواهد کرد .

 

از جمله کامیون های شرکت الوبار  :

_ کامیون 911

_ کامیون تک 

_ کامیون جفت 

 

کامیون 911 جز دسته کامیون های قدیمی است که نسبت به دیگر کامیون ها قدرت حمل بار کمتری را دارد و برای حمل بار از سمنان به تهران تنها 5 تن بار را می تواند تحمل کند .

 

کامیون تک بار های که وزن آنها 10 تن هست را حمل می کند و به دلیل داشتن 6 چرخ به آن کامیون 6 چرخی هم می گویند ، طول این کامیون 5/80 متر و عرض آن 2/20 متر می باشد .

 

کامیون جفت قابلیت حمل وزن بیشتری را برای باربری سمنان به تهران دارد ، طول کامیون جفت 6/80 و عرض آن 2/25 متر می باشد این کامیون دارا 10 چرخ است و ظرفیت وزن بار تا 15 تن را هم دارد .

 

باربری انواع محموله و کالا ها از سمنان به تهران 

 

 

شرکت الوبار با ارائه خدمات عالی  می تواند انواع کالا و محموله ها را از سمنان به تهران با کمترین تعرفه نرخ کرایه ها حمل کند .

الوبار جهت باربری سمنان به تهران به دلیل تنوع زیاد در بار ها ، هر بار را با یک نوع خودروی باربری حمل خواهد کرد .

انواع کالا ها جهت باربری سمنان به تهران :

 

  • باربری آهن آلات از سمنان
  • حمل لاستیک از سمنان
  • حمل کالا های تجاری از سمنان
  • حمل اثاثیه منزل از سمنان 
  • و…

 

شرکت الوبار متخصص حمل انواع بار های سبک و سنگین از سمنان به تهران با امکانات بالا خواهد بود .

باربری انواع محموله و کالا ها از سمنان به تهران 
باربری انواع محموله و کالا ها از سمنان به تهران 

ارسال کالا با تریلی از سمنان به تهران 

 

 

یکی از ویژگی های شرکت الوبار که جهت ارسال بار از سمنان به تهران در اختیار تمامی شما عزیزان قرار داده است انواع مختلف تریلی ها می باشد .

تریلی بغل دار :

تریلی بغل دار یا تریلی لبه دار برای باربری سمنان به تهران بار های مثل شن و ماسه که به صورت باز هستند استفاده می شود زیرا با توجه با لبه دار بودن تریلی باعث می شود از ریزش بار جلوگیری کند .

تریلی ترانزیت :

این نوع تریلی برای بار های تجاری بسیار کاربرد دارد زیرا با ویژگی های که دارد ایمنی بار را تضمین می کند ، تریلی ترانزیت دارای سقف و دیواره می باشد که با چادری مقاوم پوشیده شده است و باعث حفاظت از بار شما می شود .

طول = 13/60

عرض = 2/48

ظرفیت حمل بار = 23 تن

تریلی کفی :

تریلی کفی دارای سطح صاف می باشد و فاقد هیچ گونه لبه ای است که در صورت بارگیری از بالا بارگیری از بغل را هم انجام می دهد ، این تریلی جهت باربری سمنان مخصوص بار های است که ارتفاع غیر استاندارد مانند : تیرآهن و میلگرد می باشد .

تریلی کمرشکن :

برای بار های که بسیار سنگین هستند و ابعاد خیلی بزرگی دارند از تریلی کمرشکن استفاده می کنند زیرا تریلی کمرشکن نسبت به دیگر تریلی ها مقاوم تر است و قدرت تحمل بیشتری را دارد ، طول این تریلی جهت باربری سمنان به تهران 8 تا 18 متر می باشد و عرض آن 2/6 تا 3 متر است .

 

ارسال کالا با تریلی از سمنان به تهران 
ارسال کالا با تریلی از سمنان به تهران 

باربری سمنان با خاور 

 

 

شرکت الوبار برای اینکه باربری سمنان به تهران را در اسرع وقت و با کمترین نرخ کرایه انجام دهد دو نوع خاور در اختیار شما قرار داده است .

 

خاور های شرکت الوبار جهت باربری سمنان شامل :

  • خاور مسقف 
  • خاور روباز 

 

 از خاور مسقف اکثرا برای حمل و جا به جایی اثاثیه منزل استفاده می شود زیرا در صورت داشتن سقف و دیواره فضای اتاقک مانندی را برای بار ایجاد کرده است که می تواند از بار شما برای حمل بار از سمنان به تهران محافظت کند .

 

خاور روباز جزء دسته خاور های سبک می باشد که قابلیت حمل 4 تن وزن را دارد ، از این نوع خاور بیشتر برای باربری سمنان به تهران ، بار های عادی که حساس نیستند مانند حمل میوه و سبزیجات ، حمل مصالح ساختمانی و… استفاده می شود . 

 

با استفاده از خاور های شرکت معتبر الوبار می توانید علاوه بر باربری سمنان به تهران ، باربری مشهد به تهران را با ایمنی کامل و ارزان ترین قیمت انجام دهید .

 

تعرفه نرخ کرایه باربری سمنان به تهران  

 

 

شرکت الوبار باربری سمنان به تهران را با ارزان ترین تعرفه نرخ کرایه و بالا ترین کیفیت به مشتریان خود ارائه می دهد .

تمامی هزینه های حمل بار از سمنان به تهران بستگی به عوامل زیر دارد :

  • طول مسیر حمل بار 
  • وزن و نوع بار 
  • شرایط آب و هوا
  • نوع خودرو باربری 
  • و….

تمامی این عوامل در افزایش و کاهش هزینه های ارسال بار از سمنان به تهران بسیار موثر است ، در مواقعی ممکن است با توجه به این شرایط مبلغ کرایه برای شما کم و یا زیاد شود .

 

در صورت افزایش قیمت ها هیچ نگرانی نداشته باشید زیرا الوبار تخفیف های ویژه ای را به مشتریان خود ارائه می دهد تا حد امکان هزینه باربری سمنان به تهران برای شما کاهش پیدا کند . 

 

تعرفه نرخ کرایه باربری سمنان به تهران  
تعرفه نرخ کرایه باربری سمنان به تهران  

مشاوره رایگان جهت ارسال بار از سمنان به تهران 

 

 

دیگر خدمات شرکت الوبار جهت باربری سمنان به تهران داشتن مشاوره رایگان می باشد که می تواند بهترین کمک باشد .

 

با مشاورین الوبار می توانید درست ترین تصمیم را برای ارسال بار از سمنان به تهران بگیرید تا حمل بار شما با ارزان ترین قیمت انجام شود .

 

متخصصین شرکت الوبار در طول روز هفته آماده پاسخ گویی به تمامی سوالات شما می باشند تا هر گونه مشکلی دارید برای شما بر طرف کنند .

 

برای باربری شهرستان به تهران هم مانند باربری سمنان به تهران ، می توانید از مشاورین الوبار مشاوره بگیرید تا تمامی اطلاعات را کسب نمایید .

 

مشاوره رایگان و اطلاعات تماس
مشاوره رایگان و اطلاعات تماس

 

اطلاعات تماس باربری سمنان به تهران 

 

 

برای اینکه تمامی اطلاعات لازم در زمینه باربری سمنان به تهران را بدست آوردی با شماره تماس های شرکت الوبار تماس حاصل شوید .

 

برای اطلاع از هزینه حمل بار از سمنان به تهران بهتر است در همان روز با الوبار تماس بگیرید تا نرخ کرایه را با توجه به نوع بار و شرایط موجود به شما بگویند زیرا مبلغ کرایه ها در هر روز از هفته یکسان نمی باشد .

 

جهت ثبت سفارشات باربری سمنان به تهران با شرکت الوبار تماس بگیرید تا با در اختیار گذاشتن ویژگی ها و امکانات حرفه ای بهترین باربری را تجربه کنید .

 

 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *