باربری ساوه به تهران

باربری ساوه به تهران 

 

 

باربری ساوه به تهران را از شرکت الوبار بخواهد ، زیرا شرکت الوبار با تخفیفات ویژه که در اختیار شما عزیزان قرار می دهد ، حمل بار با کمترین نرخ کرایه را به شما ارائه خواهد داد . حمل و ارسال بار از ساوه به تهران را با الو بار ایران تجربه کنید…

 

شرکت الوبار تمام بار های شما را جهت باربری ساوه به صورت رایگان بیمه می کند تا در هنگام وقوع هر گونه حادثه طبیعی و غیر طبیعی خسارت شما را پرداخت کند .

 

الوبار ارسال بار با مدل های مختلف تریلی ، خاور ، کامیون به صورت مجهز و کامل برای تمام مشتریان گرامی انجام می دهد .

 

شرکت الوبار ارسال بار از ساوه به تهران را با تمامی امکانات حرفه ای و  ارزان ترین نرخ کرایه برای شما انجام می دهد تا دچار هیچ گونه ناراحتی برای حمل بار خود نشوید .

 

شرکت الوبار در اختیار تمامی مشتریان خود مشاوره رایگان با بهترین متخصصان را قرار داده است تا تمام اطلاعات لازم برای حمل بار کسب نمایید .

 

باربری ساوه به تهران
باربری ساوه به تهران

حمل بار از ساوه به تهران با بیمه نامه معتبر 

 

 

شرکت متخصص الوبار برای باربری ساوه به تهران تمامی بار های شما را به صورت رایگان بیمه می کند تا در صورت وقوع هر حادثه عمد و غیر عمد ، تمامی خسارات را برای شما جبران می شود .

 

الوبار برای حمل بار از ساوه به تهران بار شما را تا سقف 30 میلیون تومان به طور رایگان بیمه می کند تا هیچ گونه نگرانی برای حمل بار خود نداشته باشید .

 

برای ارسال بار از ساوه به تهران تمامی خسارت های ناشی از سرقت ، تصادف ، آتش سوزی و… تحت پوشش بیمه شرکت الوبار قرار می گیرند .

 

شرکت الوبار دارای سابقه کاری چندین ساله می باشد و باعث جلب اعتماد مشتریان می شود . الوبار تحت پوشش بیمه ایران قرار دارد و برای باربری ساوه بهترین انتخاب برای شما می باشد .

 

 

باربری ساوه به تهران با ارزان ترین قیمت 

 

 

شرکت الوبار با توجه به تخفیفات ویژه که جهت باربری ساوه به تهران در اختیار مشتریان گرامی گذاشته است ، می تواند باربری شهرستان را هم با کمترین هزینه به شما ارائه دهد .

 

 تمامی هزینه ها برای ارسال بار از ساوه به تهران بستگی به عواملی دارد که باعث افزایش و یا کاهش نرخ کرایه ها می شود ، در این صورت مبلغ قابل پرداخت برای حمل بار در هر روز هفته یکسان نمی باشد و نمی توان مبلغ معینی را برای باربری ساوه مشخص کرد .

 

 

عواملی که باعث کم و زیاد شدن هزینه کرایه ها می شود شامل :

 

  • نوع خودرو باربری 
  • میزان وزن و نوع بار 
  • شرایط آب و هوا 
  • زمان ارسال بار 
  • طول مسیر باربری 
  •  و…

اگر هزینه حمل بار از ساوه به تهران برای شما افزایش پیدا کرد می توانید از تخفیف های که شرکت الوبار در اختیار شما قرار داده است استفاده کنید تا در صورت ممکن هزینه های شما کاهش پیدا کند .

باربری ساوه به تهران با ارزان ترین قیمت 
باربری ساوه به تهران با ارزان ترین قیمت 

باربری ساوه با خاور 

 

 

شرکت الوبار برای باربری ساوه به تهران دارای دو نوع خاور روباز و مسقف می باشد که در اختیار شما عزیزان قرار داده است تا در اسرع وقت و ارزان قیمت حمل بار شما را انجام دهد .

 

خاور روباز :

از خاور روباز معمولا برای حمل بار های عادی و روزانه استفاده می شود، خاور روباز هیچ گونه سقفی ندارد و بیشتر برای بار های مانند : میوه ها ، مصالح ساختمانی ، لاستیک و… که حساس نیستند استفاده می شود ، این نوع خاور جهت حمل بار از ساوه به تهران قابلیت حمل تا 4 تن را دارد .

خاور مسقف :

برای حمل اثاثیه منزل و جا به جایی مبلمان از خاور مسقف استفاده می کنند زیرا خاور مسقف دارای سقف و دیواره است که باعث می شود برای باربری ساوه از بار شما به خوبی محافظت کند ، طول این کامیون 4/5 و عرض آن 2 متر می باشد و ظرفیت حمل 3 تن بار را دارد .

 

 

حمل کالا از ساوه به تهران با تریلی 

 

 

شرکت الوبار باربری ساوه به تهران با انواع تریلی ترانزیت ، کفی ، کمرشکن و بغل دار را به تمامی مشتریان گرامی به صورت مجهز و کامل ارائه می دهد .

_ تریلی ترانزیت برای حمل بار های تجاری که به مراقبت بیشتری نیاز دارند استفاده می شود ، این تریلی مسقف است و دارای دیواره می باشد و با چادری مقاوم پوشیده شده است . تریلی ترانزیت برای حمل بار از ساوه به تهران قابلیت حمل 23 تن وزن را دارد .

_ تریلی کفی دارای سطح صاف و مقاومی می باشد که بیشتر برای بار های که ارتفاع غیر استاندارد دارند قابل استفاده است ، تریلی کفی هم از بالا و هم از بغل بارگیری می کند و چون دیواره ای ندارد از تمام قسمت تریلی برای بار استفاده می شود .

_ تریلی کمرشکن مخصوص بار های بسیار سنگین جهت ارسال بار از ساوه به تهران می باشد ، تریلی کمرشکن نسبت به دیگر تریلی ها قدرت حمل بار بیشتری را دارد و بیشتر برای جا به جا کردن خودرو های راه و جاده سازی مانند : جرثقیل و لودر و… کاربردی است .

_ تریلی بغل دار ( لبه دار ) دارای لبه های نسبتا بلندی می باشد که برای بارهایی مانند : خاک و شن که به صورت باز حمل می شوند استفاده می شود زیرا با وجود دیواره های که دارد از ریزش بار جلوگیری می کند و قابلیت حمل 23 تن وزن را هم برای باربری ساوه دارد .

 

حمل کالا از ساوه به تهران با تریلی 
حمل کالا از ساوه به تهران با تریلی

باربری ساوه به تهران با انواع کامیون 

 

 

شرکت الوبار در کنار تریلی و خاور برای باربری ساوه به تهران ، انواع کامیون ها را هم در اختیار همه مشتریان قرار داده است تا حمل بار با وزن های مختلف را با ارزان ترین قیمت برای شما انجام دهد .

 

  • کامیون تک : کامیون تک دارای 6 چرخ می باشد و قابلیت حمل 10 تن بار را دارد ، طول این کامیون 5/80 و عرض آن 2/20 متر می باشد برای حمل بار از ساوه به تهران بار های که دارای 10 تن وزن هستند را با این کامیون حمل می کنند .
  • کامیون جفت : این کامیون نسبت به همه کامیون ها قابلیت حمل بار با وزن بیشتری را دارد ، ظرفیت حمل این کامیون 15 تن می باشد ، ارسال بار از ساوه به تهران با کامیون جفت را با بهترین امکانات به شرکت الوبار بسپارید .

طول : 6/80

عرض : 2/25

  • کامیون 911 : کامیون 911 از دسته کامیون های قدیمی است که در بین باربری ها معروف است ولی قدرت حمل بار کمتری را برای باربری ساوه دارد ، ظرفیت این کامیون تنها 5 تن می باشد .

 

مشاوره رایگان جهت ارسال بار از ساوه به تهران 

 

 

از دیگر ویژگی های که شرکت الوبار در اختیار شما مشتریان گرامی قرار داده است مشاوره رایگان می باشد که برای باربری ساوه به تهران ارائه می دهد .

 

با مشاوره گرفتن می توانید بهترین راه را برای حمل بار از ساوه به تهران با هزینه پایین و بهترین امکانات انتخاب کنید تا هنگام ارسال بار دچار هیچ گونه مشکلی نشوید .

 

مشاورین الوبار به صورت همه روزه آماده پاسخگویی به تمامی سوالات هستند تا بهترین مشاوره را جهت باربری ساوه به شما عزیزان ارائه بدهد .

 

همچنین شرکت الوبار برای باربری قم به تهران می تواند بهترین مشاوره را در اختیار تمامی شما قرار بدهد تا تمامی اطلاعات لازم در این زمینه را هم بدست آورید .

 

مشاوره رایگان و اطلاعات تماس
مشاوره رایگان و اطلاعات تماس

اطلاعات تماس باربری ساوه به تهران

 

برای اینکه تمامی اطلاعات باربری ساوه به تهران را بدست آورید با شماره تماس های که شرکت الوبار در اختیار شما قرار داده است تماس حاصل شوید .

 

برای دریافت مشاوره جهت حمل بار از ساوه به تهران می توانید با الوبار تماس بگیرید و بهترین مشاوره را دریافت کنید .

 

شرکت معتبر الوبار با تمامی ویژگی های حرفه ای که دارد می تواند باربری اراک به تهران را هم به نحو احسنت به شما عزیزان ارائه دهد .

حمل بار ایلام به تهران

حمل بار خرم آباد به تهران

حمل بار بندر امام به تهران

باربری کیش به تهران

باربری ماهشهر به تهران

اگر با تمامی ویژگی های شرکت الوبار موافق هستید می توانید برای ثبت سفارش خود جهت ارسال بار از ساوه به تهران با شرکت الوبار تماس بگیرید تا در اسرع وقت باربری شما را انجام دهند .

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *