باربری بندر ماهشهر به تهران

باربری بندر ماهشهر به تهران

 

 

شرکت الوبار باربری بندر ماهشهر به تهران را با ارزان ترین قیمت و امکانات حرفه ای به صورت تمام وقت به شما ارائه می دهد . ارسال و حمل بار از شهرستان بندر ماهشهر به تهران را با الو بار ایران تجرب کنید.

 

 

الوبار بطور رایگان بار شما را بیمه می کند تا در صورت وجود هر نوع حادثه ای هزینه خسارات را برای شما جبران کند .

 

 

 ارسال بار از بندر ماهشهر به تهران با کمترین هزینه توسط شرکت الوبار انجام می شود زیرا شرکت الوبار تمام تلاش خود را می کند تا برای باربری بندر ماهشهر کمترین هزینه را پرداخت کنید .

 

 

شرکت الوبار انواع خودرو های حمل بار از جمله تریلی ، خاور ، کامیون را به صورت شبانه روزی در اختیار شما قرار داده است تا هنگام حمل بار دچار هیچ گونه مشکلی نشوید .

 

 

الوبار بهترین انتخاب برای باربری بندر ماهشهر و یا حتی باربری بندر امام به تهران می باشد زیرا با تمامی ویژگی هایی که دارد می تواند حمل بار را به صورت حرفه ای به شما ارائه دهد .

 

باربری بندر ماهشهر به تهران
باربری بندر ماهشهر به تهران

 

ارسال کالا از بندر ماهشهر به تهران با کامیون

 

 

شرکت الوبار ، باربری بندر ماهشهر به تهران را با کامیون های 10 تنی 15 تنی و 911 به صورت تمام وقت و ارزان قیمت به شما ارائه خواهد داد .

 

کامیون 10 تنی ، کامیون تک دارای قابلیت حمل بار تا وزن 10 تن را دارد و به این دلیل به آن کامیون 10 تنی می گویند ، کامیون تک ( 10 تنی ) دارای 6 چرخ می باشد و اندازه طول این کامیون 5/80 و عرض آن 2/20 متر می باشد ، شرکت الوبار می تواند باربری بندر ماهشهر را با کامل ترین تجهیزات توسط این کامیون برای شما انجام دهد . 

 

کامیون 15 تنی ، به کامیون جفت کامیون 15 تنی نیز می گویند زیرا دارای ظرفیت حمل بار تا 15 تن را دارد و دارای 10 چرخ می باشد، الوبار جهت ارسال بار از بندر ماهشهر به تهران برای بار های که وزن آنها بیشتر از 10 تن هستند ، از این کامیون با کمترین هزینه استفاده می کند .

 

کامیون 911، این کامیون نسبت به دو کامیون دیگر قابلیت حمل بار کمتری را دارد ، زیرا جزء دسته کامیون های قدیمی می باشد ، کامیون 911 تنها قادر به حمل 5 تن بار می باشد ، حمل بار از بندر ماهشهر به تهران را در اسرع وقت با توجه به میزان وزن بار ، توسط شرکت الوبار با امکانات عالی انجام دهید .

 

 

باربری بندر ماهشهر با تریلی

 

 

شرکت معتبر الوبار برای باربری بندر ماهشهر به تهران انواع تریلی ها را در اختیار شما عزیزان قرار داده است تا در اولین فرصت با کمترین هزینه ارسال بار شما انجام شود . 

 

  • تریلی ترانزیت : تریلی ترانزیت درای سقف و دیواره می باشد که روی آن با یک نوع پارچه محکم پوشیده شده است ، طول این تریلی 13/60 و عرض آن 2/48 متر است ، تریلی ترانزیت برای حمل بار های تجاری مناسب می باشد زیرا به دلیل مسقف بودن از بار مراقبت می کند .

 

  • تریلی لبه دار : این نوع تریلی دارای لبه های نسبتا بلندی هست که می تواند از ریزش بار جلوگیری کند زیرا تریلی لبه دار برای حمل بار های مانند : شن ، ماسه و خاک به صورت بسته بندی نشده است، این تریلی قابلیت حمل بار تا وزن 23 تن را دارد .

 

  • تریلی کفی : تریلی کفی دارای سطح کاملا صافی می باشد و فاقد هیچ گونه لبه ای است ، این تریلی در صورت بارگیری از بالا بارگیری از بغل را هم انجام می دهد . بار هایی که دارای ارتفاع زیاد می باشند مانند تیرآهن ، میلگرد و … را با این کامیون حمل می کنند .

 

  • تریلی کمرشکن : برای حمل بار از بندر ماهشهر به تهران ، بار هایی که بسیار سنگین و بزرگ هستند را با تریلی کمرشکن جا به جا می کنند زیرا تریلی کمرشکن نسبت به دیگر تریلی ها مقاومت بیشتری دارد . طول این تریلی از 8 تا 18 متر می باشد و عرض آن 2/6 الی 3 متر است .

 

باربری بندر ماهشهر با تریلی
باربری بندر ماهشهر با تریلی

حمل بار با خاور از بندر ماهشهر به تهران 

 

 

خاور مسقف و خاور روباز از نمونه خاور های هستند که شرکت الوبار برای باربری بندر ماهشهر به تهران به صورت همه روزه در اختیار تمامی شما عزیزان قرار داده است .

 

 

_ خاور روباز ، از این نوع خاور برای حمل هر نوع باری می شود استفاده کرد زیرا نوع بار مشخصی ندارد ، خاور روباز به دلیل اینکه سقفی ندارد بیشتر برای بار های عادی که حساس نیستند، مانند ، حمل لاستیک و پلاستیک ، مصالح ساختمانی و… کاربردی است ، طول این خاور 4 و عرض آن 2 متر می باشد و قابلیت تحمل وزن 4 تن بار را دارد .

 

_ خاور مسقف ، شرکت الوبار برای باربری اثاثیه منزل از بندر ماهشهر به تهران خاور مسقف را در نظر گرفته است تا ایمنی بار شما را تضمین کند ، خاور مسقف دارای سقف و دیواره می باشد که باعث می شود از بار شما محافظت کند .

 

شرکت الوبار تمامی باربری بندر ماهشهر را با ارزان ترین قیمت و خدمات حرفه ای برای شما انجام می دهد .

 

 

باربری بندر ماهشهر به تهران با بیمه معتبر

 

 

شرکت الوبار برای باربری بندر ماهشهر به تهران تمامی بار های شما را بیمه می کند تا نگرانی برای خسارات نداشته باشید .

 

 

 الوبار تحت پوشش بیمه ایران قرار دارد و تمامی بار های شما جهت ارسال از بندر ماهشهر به تهران تا سقف 30 میلیون تومان به طور رایگان بیمه می کند .

 

 

شرکت الوبار تمامی خسارت های ناشی از هرگونه حادثه طبیعی و غیر طبیعی جهت حمل بار از بندر ماهشهر به تهران را به صورت رایگان برای شما مشتریان گرامی پرداخت می کند .

 

 

تمامی خسارات در زمینه آتش سوزی ، تصادف ، سرقت ، تحت پوشش بیمه معتبر شرکت الوبار قرار می گیرد .

 

باربری بندر ماهشهر به تهران با بیمه معتبر 
باربری بندر ماهشهر به تهران با بیمه معتبر

 

حمل بار با کمترین نرخ کرایه از بندر ماهشهر به تهران 

 

 

شرکت الوبار باربری بندر ماهشهر به تهران را برای شما عزیزان با ارزان ترین نرخ کرایه انجام می دهد و همچنین باربری کیش به تهران را با تمامی این خدمات به مشتریان گرامی ارائه خواهد کرد .

 

 

تمامی هزینه ها برای ارسال بار از بندر ماهشهر به تهران بستگی به عوامل زیر دارد :

 

_ زمان ارسال بار

_ نوع خودروی باربری

_ شرایط آب و هوا 

_ میزان وزن بار 

_ و…

این عوامل در افزایش و کاهش هزینه ها برای باربری بندر ماهشهر بسیار تاثیر دارد و در صورت افزایش نرخ کرایه ، هیچ گونه نگرانی نداشته باشید زیرا شرکت الوبار برای مشتریان گرامی خود تخفیف های ویژه ای را قرار داده است .

 

برای اطلاع بیشتر از هزینه ها می توانید با شرکت الوبار تماس حاصل شوید تا تمامی اطلاعات لازم را بدست آورید .

مشاوره رایگان و اطلاعات تماس
مشاوره رایگان و اطلاعات تماس

اطلاعات تماس و مشاوره جهت باربری بندر ماهشهر به تهران 

 

 

یکی دیگر از ویژگی های شرکت الوبار داشتن مشاوره رایگان به صورت همه روزه می باشد که لازمه ی هر نوع باربری از جمله باربری بندر ماهشهر به تهران می باشد . 

 

 

متخصصان الوبار در تمام طول هفته آماده پاسخ گویی به تمامی سوالات شما جهت ارسال بار از بندر ماهشهر به تهران می باشند .

ارسال بار مشهد به تهران

ارسال بار قشم به تهران

ارسال بار بندر امام به تهران

ارسال بار نیشابور به تهران

برای اینک که اطلاعات لازم در زمینه باربری بندر ماهشهر را کسب کنید بهتر است از مشاورین شرکت الوبار کمک بگیرید تا تمام اطلاعات لازم  و بهترین راه ، برای حمل بار را در اختیار شما قرار بدهند .

در صورتی که با ویژگی و امکانات شرکت الوبار برای حمل بار از بندر ماهشهر به تهران موافق بودید می توانید در اسرع وقت با شرکت الوبار تماس حاصل شوید و سفارش خود را ثبت کنید تا در کمترین فرصت برای شما انجام دهد .

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *