باربری اردکان به تهران

باربری اردکان به تهران

 

شرکت الوبار برای باربری اردکان به تهران ، بهترین تجهیزات با کیفیت بالا را به صورت ارزان ترین قیمت به تمامی مشتریان خود ارائه می دهد .

یکی از ویژگی های شرکت الوبار ارائه بیمه نامه رایگان می باشد تا در صورت وجود هر گونه اتفاقی ، خسارات را برای شما جبران نمایند .

الوبار جهت حمل بار به اردکان از خودرو های متنوعی هم چون : تریلی ، خاور ، کامیون برای ارسال بار مشتری استفاده می کند .

شرکت الوبار با تخفیفات ویژه ای که در اختیار تمامی شما عزیزان قرار می دهد تمام تلاش خود را می کند تا هزینه کرایه تا حد ممکن کم شود .

دیگر امکانات شرکت معتبر الوبار داشتن مشاوره رایگان می باشد تا اطلاعات دقیق از باربری اردکان را در اختیار مشتریان گرامی قرار دهند .

شما می توانید علاوه بر ارسال بار به اردکان ، با تمامی ویژگی های که الوبار در اختیارتان قرار می دهد باربری یزد به تهران را هم توسط شرکت الوبار انجام دهید .

 

باربری اردکان به تهران
باربری اردکان به تهران

حمل بار از اردکان به تهران با بیمه رایگان

 

یکی از امکانات شرکت الوبار که در خدمت تمامی مشتریان خود جهت حمل بار از اردکان به تهران قرار می دهد ، ارائه بیمه رایگان می باشد .

الوبار بار های شما را برای باربری اردکان به صورت رایگان بیمه می کند تا هنگام وقوع هر نوع حادثه طبیعی و غیر طبیعی هزینه خسارت ها را برای شما پرداخت کند .

شرکت الوبار تحت پوشش بیمه ایران قرار دارد ، یکی از ویژگی های خوب بیمه ایران قرار دادن تمامی حوادث موجود از جمله : تصادف ، سرقت ، آتش سوزی و… ، تحت پوشش بیمه خود می باشد .

با بیمه کردن بار خود توسط شرکت الوبار جای هیچ گونه نگرانی برای باربری اردکان به تهران ندارید زیرا شرکت الوبار تمام خسارت ها را تا سقف 30 میلیون تومان برای مشتری جبران می کند .

 

باربری اردکان به تهران با تریلی

 

شرکت الوبار برای باربری اردکان به تهران انواع تریلی ها را در اختیار مشتریان قرار داده است تا هر نوع بار ، با تریلی مخصوص حمل شود .

انواع تریلی های شرکت الوبار :

تریلی کفی ، تریلی کفی دارای کفه صافی است که هیچ لبه ای ندارد و معمولا برای باربری اردکان بار های که ارتفاع غیر استاندارد دارند را حمل می کند ، این تریلی در صورت بارگیری از بالا بارگیری از بغل را هم انجام می دهد .

تریلی ترانزیت ، تریلی ترانزیت برای حمل بار از اردکان به تهران بار های تجاری و بار های که به مراقب بیشتری احتیاج دارند کار برد دارد زیرا این تریلی مسقف است و با چادری مقاوم پوشیده شده است که می تواند از بار شما محافظت کند .

تریلی لبه دار ، بار های که به صورت باز حمل می شوند مانند خاک ، شن ، ماسه را با این تریلی ارسال می کنند زیرا با لبه های نسبتا بلندی که دارد از ریزش بار جهت ارسال بار به اردکان جلوگیری می کند .

تریلی کمر شکن ، کمرشکن ها نسبت به دیگر تریلی های مقاومت بیشتری دارند و برای  بار های بسیار سنگین و جابه جایی خودرو های راه و جاده سازی مثل جرثقیل از این تریلی استفاده می کنند .

 

باربری اردکان به تهران با تریلی
باربری اردکان به تهران با تریلی

باربری با خاور از اردکان به تهران

 

شرکت الوبار برای ارسال بار از اردکان به تهران به صورت ارزان قیمت و با سرعت بالا دو نوع خاور مسقف و رو باز را به مشتریان ارائه می دهد .

خاور مسقف :

برای حمل اثاثیه منزل و بار های که حساس و شکننده هستند ، از خاور مسقف استفاده می کنند زیرا با دیواره و سقفی که دارد فضای اتاقک مانندی را برای محافظت از بار ایجاد می کند ، خاور مسقف قابلیت حمل بار تا 3 تن را دارد و عرض این خاور 2 متر و طول آن 4/5 متر می باشد .

خاور رو باز :

خاور رو باز برای حمل بار های مثل : مصالح ساختمانی و تمام بار های که حساسیت زیادی ندارد کاربرد دارد ، این خاور نوع بار مشخصی ندارد و برای باربری اردکان تمامی بار های عادی مورد استفاده قرار می گیرد و ظرفیت حمل بار تا 4 تن را دارد .

طول = 4 متر

عرض= 2 متر

برای باربری اردکان به تهران و یا باربری شهرستان به تهران می توانید از خاور های شرکت الوبار استفاده کنید تا با تجهیزات کامل و ایمنی بالا حمل بار شما را انجام دهد .

 

باربری اردکان با کامیون 

 

همچنین یکی دیگر از ویژگی های شرکت الوبار جهت باربری اردکان ارائه دادن انواع کامیون ها برای حمل بار می باشد که با توجه به میزان وزن بار انتخاب می شوند .

کامیون جفت ( 10 چرخ یا 15 تن ) : کامیون جفت قابلیت حمل 15 تن بار برای باربری اردکان به تهران را دارد ، و شرکت الوبار به صورت ارزان قیمت همراه با بیمه رایگان به مشتریان خود ارائه می دهد ، طول این کامیون 6/80 متر و عرض آن 2/25 متر است .

کامیون تک ( 6 چرخ یا 10 تن) : برای حمل بار از اردکان به تهران می توانید از کامیون تک استفاده کنید زیرا کامیون تک دارای ظرفیت حمل بار تا وزن 10 تن را دارد ، این کامیون قابلیت حمل بار به عرض 2/20 و طول 5/80 متر را دارد .

کامیون 911 : کامیون 911 نسبت به دیگر کامیون ها قدرت حمل بار کمتری را دارد و تنها 5 تن الی 5/50 تن بار را دارد ، این کامیون جز دسته کامیون های قدیمی می باشد که قدر حمل بار با طول 2/30 متر را دارد .

 

باربری اردکان به تهران با کمترین هزینه 

 

شرکت الوبار جهت باربری اردکان به تهران را با تمامی خدمات ویژه با ارزان ترین قیمت به مشتریان خود ارائه خواهد داد .

 

الوبار در اختیار تمامی شما عزیزان تخفیفات ویژه ای را قرار داده است تا در صورت افزایش هزینه های حمل بار از اردکان به تهران ، با کمترین هزینه حمل بار شما را انجام دهد .

 

هزینه باربری اردکان بستگی به عوامل زیر می باشد :

  1. طول مسیر مبدا تا مقصد 
  2. شرایط آب و هوا 
  3. نوع خودرو حمل بار 
  4. نوع و وزن بار 
  5. زمان ارسال بار
  6. و….

 

تمامی این عوامل در افزایش و کاهش هزینه ها نقش بسیاری دارند ولی شرکت الوبار در صورت زیاد شدن هزینه ها جهت ارسال بار از اردکان به تهران تمامی تلاش خود را انجام می دهد تا باربری شما با کمترین هزینه صورت بگیرد .

 

باربری اردکان به تهران با کمترین هزینه 
باربری اردکان به تهران با کمترین هزینه 

مشاوره رایگان جهت حمل بار از اردکان به تهران 

 

دیگر امکانات شرکت الوبار مشاوره رایگان جهت حمل بار از اردکان به تهران می باشد که در اختیار تمامی مشتریان خود قرار داده است .

با مشاورین الوبار می توانید بهترین تصمیم را جهت باربری اردکان به تهران بگیرید و دچار هیچ گونه مشکلی نشوید و حمل بار خود را به صورت ارزان قیمت و با کیفیت بالا انجام دهید .

متخصصین الوبار به صورت همه روزه و تمام وقت روز ، آماده پاسخگویی به شما می باشند تا تمامی سوالات و مشکلات را برای بر طرف کنند .

همچنین می تواند در صورت مشاوره جهت باربری اردکان برای باربری میبد به تهران هم از مشاورین الوبار کمک بگیرید تا راهنمایی ها لازم را برای شما بگویند .

 

مشاوره رایگان و اطلاعات تماس
مشاوره رایگان و اطلاعات تماس

اطلاعات تماس برای باربری اردکان به تهران

 

برای اینکه تمامی اطلاعات لازم برای باربری اردکان به تهران را کسب نمایید با شماره تماس های شرکت الوبار تماس حاصل شوید .

 

برای اینکه از هزینه های حمل بار از اردکان به تهران مطلع شوید بهتر است با متخصصین الوبار صحبت کنید تا اطلاعات را در اختیار شما قرار دهند .

درصورت اطلاع از هزینه ها بهتر است در همان روز که تصمیم به ارسال بار دارید با شرکت الوبار تماس بگیرید ، زیرا مبلغ کرایه ها با توجه به عواملی که نام بردیم در هر روز یکسان نمی باشد و متغیر است .

اگر از شرکت الوبار راضی هستید بهتر است در اسرع وقت برای ثبت سفارش با متخصصان الوبار هماهنگی های لازم را انجام دهید تا با کمترین هزینه و امنیت بالا ، باربری اردکان را برای شما به نحو احسن انجام دهند .

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *