باربری شهرضا به تهران

باربری شهرضا به تهران 

 

شرکت الوبار جهت باربری شهرضا به تهران بهترین خدمات را به صورت حرفه ای و مجهز به شما عزیزان ارائه می دهد .

برای حمل بار از شهرضا به تهران بهتر است بار خود را بیمه کنید ، شرکت الوبار این امکان را در اختیار شما قرار داده است و بار شما را بیمه رایگان می کند تا در صورت وجود هر نوع خسارتی آن را برای شما جبران کند .

الوبار دارای خدمات مشاوره ای رایگان به صورت شبانه روزی می باشد تا تمام اطلاعات لازم جهت حمل بار از شهرضا به تهران را کسب نمایید .

شرکت الوبار جهت ارسال بار ، از انواع مختلف تریلی ، خاور ، کامیون ها با تجهیزات کامل استفاده می کند تا دچار هیچگونه مشکلی نشوید .

حمل بار را با بهترین امکانات توسط شرکت الوبار انجام دهید تا از کمترین نرخ کرایه و تخفیف ویژه که برایتان قرار داده است بهر مند شوید .

الوبار در کنار باربری شهرضا ، با تمامی این امکانات که در اختیار دارد ، باربری یاسوج به تهران را هم به شما عزیزان با کمترین هزینه ارائه خواهد داد .

 

باربری شهر رضا به تهران
باربری شهرضا به تهران

ارسال کالا از شهرضا به تهران با کامیون

 

شرکت الوبار دارای انواع کامیون های تک ، جفت ، 911 می باشد که در اختیار تمامی مشتریان خود قرار داده است تا به توجه به هر وزن بار از کامیون مورد نظر برای حمل استفاده کند .

تناژ های مختلف کامیون های شرکت الوبار جهت باربری شهرضا شامل :

  • کامیون 5 تنی
  • کامیون 10 تنی 
  • کامیون 15 تنی 

کامیون 5 تنی یا کامیون 911 جزء دسته کامیون های قدیمی می باشد که نسبت به دیگر کامیون ها ظرفیت کمتری برای تحمل حمل کالا از شهرضا به تهران را دارد.

 

کامیون تک یا همان کامیون 10 تنی است که دارای 6 چرخ می باشد و جهت باربری شهرضا به تهران بار های با وزن 10 تن قابل استفاده می باشد .

به کامیون جفت ، کامیون 15 تنی نیز گفته می شود که قابلیت حمل بار بیشتری را دارد و این کامیون دارای 10 چرخ می باشد ، طول این کامیون 6/80 و عرض آن 2/25 متر می باشد .

 

باربری شهرضا به تهران با بیمه نامه معتبر 

 

از دیگر ویژگی های شرکت الوبار که در اختیار تمامی شما قرار داده است ، بیمه رایگان می باشد ، الوبار بار های شما جهت حمل بار از شهرضا به تهران را به صورت رایگان بیمه می کند .

شرکت الوبار با بیمه کردن بار شما جهت باربری شهرضا ، این ضمانت را می دهد که در صورت وجود هر گونه حادثه طبیعی و غیر طبیعی اگر بار شما دچار هر گونه خسارتی شد بیمه الوبار برای شما پرداخت می نماید .

شرکت الوبار دارای سابقه کاری سی ساله می باشد که تحت پوشش بیمه ایران قرار دارد و تجربه بالایی در زمینه باربری شهرضا به تهران دارد که می تواند به بهترین شکل حمل بار شما را انجام دهد .

یکی از مزیت های بیمه ایران قرار دادن تمامی حادثه ها از جمله سرقت ، آتش سوزی ، تصادف و… تحت پوشش بیمه خود می باشد و تمامی خسارات را تا سقف 30 میلیون تومان به صورت رایگان برای شما پرداخت می کند .

حمل بار از شهر رضا با بیمه نامه معتبر 
حمل بار از شهرضا با بیمه نامه معتبر 

حمل بار با تریلی از شهرضا به تهران 

 

شرکت معتبر الوبار جهت ارسال بار از شهرضا به تهران ، تریلی های مختلفی را جهت بهترین باربری به تمامی مشتریان خود ارائه می دهد تا با توجه به هر نوع بار تریلی مخصوص آماده باشد .

 

باربری با تریلی ترانزیت

یکی از تریلی های که شرکت الوبار جهت باربری شهرضا دارد تریلی ترانزیت می باشد ، این نوع تریلی دارای سقف و دیواره می باشد که با چادر محکمی پوشیده شده است و از بار شما به خوبی مراقبت می کند این تریلی بیشتر برای حمل بار های تجاری مورد استفاده قرار می گیرد .

طول  این تریلی 13/60 متر و عرض آن 2/48 متر می باشد .

 

باربری با تریلی کفی : 

این نوع تریلی دارای کفه صافی است و هیچ لبه ای ندارد ، این تریلی بیشتر برای بار های که ارتفاع زیادی دارند مورد استفاده قرار می گیرد و درصورت بار گیری از بالا بارگیری از بغل را هم انجام می دهد .

 

باربری با تریلی کمرشکن : 

تریلی کمرشکن نیز یکی از انواع تریلی های شرکت الوبار برای حمل بار از شهرضا به تهران می باشد ، کمرشکن ها قابلیت حمل بار های سنگین را دارند و برای حمل خودرو های راه و جاده سازی مانند : جرثقیل و لودر کاربردی است .

طول =8 الی 18 متر 

عرض = 2/6 الی 3 متر 

 

باربری با تریلی لبه دار : 

نام دیگر تریلی لبه دار تریلی بغل دار می باشد که با وجود دیواره های که دارد از ریزش بار جلوگیری می کند و برای باربری شهرضا به تهران بار های مانند خاک و ماسه که به صورت باز هستند استفاده می شود .

 

باربری شهرضا به تهران با کمترین نرخ کرایه

 

هزینه های باربری شهرضا به تهران بستگی به عواملی دارد که در زیاد شدن و کمتر شدن نرخ کرایه ها نقش مهمی دارد .

 

مبلغ هزینه کرایه بستگی به عوامل زیر دارد :

*شرایط آب و هوا 

*نوع خودرو حمل بار 

*نوع بار و وزن بار 

*مسافت مبدا تا مقصد 

و …

تمامی این عواملی که نام برده شد در افزایش و کاهش هزینه های حمل بار از شهرضا به تهران بسیار تاثیر دارد. 

 

در صورت افزایش هزینه جهت حمل بار هیچ نگرانی نداشته باشید زیرا شرکت الوبار با تخفیف که در اختیار شما قرار داده است ، نرخ کرایه را تا حد ممکن کاهش می دهد .

 

همچنین شرکت الوبار در کنار باربری شهرضا ، باربری کاشان به تهران را هم با کمترین هزینه ممکن و کیفیت بالا ارائه خواهد داد .

 

حمل بار از شهر رضا به تهران با کمترین نرخ کرایه
حمل بار از شهرضا به تهران با کمترین نرخ کرایه

باربری شهرضا با خاور

 

شرکت الوبار برای اینکه حمل بار از شهرضا به تهران را با سرعت بیشتر و هزینه کمتر انجام دهد دو نوع خاور در اختیار مشتریان خود قرار داده است تا در صورت امکان از خاور ها استفاده کند .

دو نوع خاور جهت باربری شهرضا شامل :

  1. خاور مسقف 
  2. خاور رو باز 

 

از خاور مسقف معمولا برای حمل اثاثیه منزل و جا به جایی مبلمان خانه استفاده می شود زیرا به دلیل مسقف بودن می تواند از بار شما محافظت کند ، ظرفیت این تریلی برای باربری شهرضا به تهران حدودا 3 تن می باشد .

خاور روباز نوع بار مشخصی را برای باربری ندارد و تقریبا تمامی بار های عادی مانند : حمل مصالح ساختمانی ، پلاستیک ها و… که خیلی حساس نمی باشند کار برد دارد و ظرفیت حمل این نوع خاور برای ارسال باز شهرضا به تهران  4 تن می باشد .

باربری شهر رضا به تهران با خاور
باربری شهرضا به تهران با خاور

ارسال بار از شهرضا به تهران با مشاوره رایگان

 

دیگر ویژگی های شرکت الوبار برای ارسال بار شهرضا به تهران داشتن مشاوره رایگان می باشد که به تمامی مشتریان خود ارائه می دهد .

مشاورین الوبار به صورت تمام وقت آماده پاسخگویی به تمامی سوالات شما هستند تا تمام اطلاعات جهت حمل بار را کسب نمایید .

با مشاوره گرفتن از متخصصین الوبار می توانید بهترین تصمیم را برای باربری شهرضا به تهران بگیرید تا هنگام حمل بار دچار هیچ مشکلی نشوید .

 

شما می توانید جهت مطلع شدن از هزینه های حمل بار از شهرضا به تهران با مشاورین الوبار تماس حاصل شوید .

مشاوره رایگان و اطلاعات تماس
مشاوره رایگان و اطلاعات تماس

اطلاعات تماس باربری شهرضا به تهران 

 

برای اینکه تمام اطلاعات لازم جهت باربری شهرضا به تهران را بدست آورید ، می توانید به صورت تمام روزه با شرکت الوبار تماس حاصل شوید .

 

اگر نسبت به باربری شرکت الوبار رضایت کامل را کسب کرده اید ، با متخصصان الوبار هماهنگی لازم را انجام دهید تا تمامی اطلاعات لازم جهت هزینه های حمل بار و یا شرایط ثبت سفارش را در اختیارتان قرار بدهند .

 

جهت دریافت مشاوره برای حمل بار از شهرضا به تهران می توانید با شماره تماس های شرکت الوبار تماس بگیرید تا بهترین مشاوره را به صورت رایگان دریافت کنید .

 

شرکت الوبار برای ارسال بار از شهرضا به تهران بهترین امکانات با کیفیت بالا را به تمامی شما عزیزان ارائه خواهد داد ، تا به نحو احسن حمل بار شما انجام شود .

 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *