باربری نجف آباد به تهران

باربری نجف آباد به تهران 

 

باربری نجف آباد به تهران را از شرکت الوبار بخواهید ، زیرا با تمامی امکانات حرفه ای که دارد ، حمل بار با کیفیت بالا و کمترین هزینه را به مشتریان خود ارائه می دهد .

 

شرکت الوبار دارای خدمات مشاوره رایگان می باشد تا تمامی اطلاعات لازم جهت حمل بار از نجف آباد به تهران را در اختیار شما عزیزان قرار دهد .

 

دیگر ویژگی شرکت الوبار ارائه بیمه نامه معتبر به طور رایگان می باشد تا هنگام وقوع هر نوع حادثه ای ، خسارات بار شما را پرداخت نماید .

 

الوبار با دادن تخفیف های ویژه جهت باربری اردکان همه تلاش خود را می کند تا حمل بار شما با کمترین نرخ کرایه انجام شود .

 

شرکت الوبار با ارائه انواع مختلف خودرو های حمل بار مانند : تریلی ، خاور ، کامیون ، ارسال بار از نجف آباد به تهران را برای تمامی مشتریان با پایین ترین هزینه و امکانات بالا انجام خواهد داد .

 

الوبار جهت باربری اصفهان به تهران ، از تمامی این امکانات و ویژگی ها به صورت ارزان ترین قیمت برای مشتریان گرامی خود استفاده خواهد داد .

 

باربری نجف آباد به تهران
باربری نجف آباد به تهران

نرخ کرایه جهت باربری نجف آباد به تهران

 

 

شرکت الوبار باربری نجف آباد به تهران را با کمترین هزینه ممکن و کیفیت بالا به مشتریان خود به صورت تمام وقت ارائه می دهد .

 

هزینه تمامی باربری ها و حمل بار نجف آباد به تهران بستگی به عواملی دارد که در افزایش و کاهش هزینه ها نقش بسیار مهمی دارند در این صورت نمی توان هزینه معینی را برای حمل بار ها مشخص کرد .

 

عوامل موثر در هزینه حمل بار : طول مسیر مبدا تا مقصد ، نوع خودرو باربری ، شرایط آب و هوا ، میزان وزن بار و… می باشد .

 

در صورت زیاد شدن هزینه ها برای ارسال بار از نجف آباد به تهران هیچ نگرانی نداشته باشد زیرا شرکت الوبار با تخفیف هایی که برای حمل بار ها گذاشته است ، کمترین نرخ کرایه را به شما ارائه خواهد کرد .

ارسال بار از نجف آباد به تهران با بیمه رایگان

 

 

یکی از امکاناتی شرکت الوبار برای باربری نجف آباد به تهران در اختیار شما عزیزان قرار داده است ارائه بیمه نامه رایگان می باشد .

 

شرکت الوبار تحت پوشش بیمه ایران قرار دارد که در این صورت می تواند تمامی حادثه ها مانند : سرقت ، تصادف و … را تحت پوشش بیمه خود قرار دهد .

 

 الوبار بار های شما برای ارسال بار از نجف آباد به تهران بیمه می کند تا هنگام وقوع حادثه های طبیعی و غیر طبیعی خسارت وارد شده به بار شما را جبران نماید . 

 

شرکت الوبار تمام خسارت های ناشی از هر گونه اتفاقی را تا سطح 30 میلیون تومان برای مشتریان خود پرداخت می کند و اگر ارزش مالی بار شما برای حمل بار از نجف آباد به تهران بیشتر از 30 میلیون تومان باشد حق بیمه برای شما در نظر گرفته می شود .

 

همچنین می توانید توسط شرکت الوبار بار های خود را جهت باربری کاشان به تهران به طور رایگان بیمه کنید و نگرانی برای جبران خسارت ها نداشته باشید .

 

ارسال بار از نجف آباد به تهران با بیمه رایگان
ارسال بار از نجف آباد به تهران با بیمه رایگان

باربری نجف آباد به تهران با کامیون 

 

شرکت الوبار باربری نجف آباد به تهران را با کامیون های مجهز و حرفه ای به صورت ارزان ترین قیمت ارائه خواهد کرد .

 

کامیون های شرکت الوبار شامل :

  • کامیون جفت (10 چرخ یا 15 تن ) 
  • کامیون تک ( 6 چرخ یا 10 تن )
  • کامیون 911

 

هر نوع از این کامیون ها برای حمل بار با وزن های مختلف می باشد ، که شرکت الوبار برای باربری نجف آباد در اختیار مشتریان قرار داده است .

 

الوبار برای حمل بار از نجف آباد به تهران بار هایی که دارای 15 تن می باشند را با کامیون جفت حمل می کند ، و در صورتی که بار های شما تا 10 تن وزن را داشته باشند با کامیون تک حمل می کنند .

 

کامیون 911 به دلیل اینکه جزء دسته کامیون های قدیمی می باشد نسبت به دیگر کامیون ها قدرت حمل بار کمتری را دارد و تنها قابلیت حمل 5 تن بار را برای ارسال بار از نجف آباد به تهران دارد .

باربری نجف آباد به تهران با تریلی 

 

شرکت معتبر الوبار انواع تریلی های کمرشکن ، تریلی لبه دار ، تریلی ترانزیت و تریلی کفی را جهت باربری نجف آباد به تهران به مشتریان خود ارائه می دهد تا با کمترین هزینه و در اسرع وقت حمل بار شما را انجام دهند .

 

تریلی کمرشکن :

شرکت الوبار برای حمل بار از نجف آباد به تهران ، بار هایی که بسیار سنگین هستند را با این تریلی حمل می کنند زیرا کمرشکن ها نسبت به دیگر تریلی ها از قدرت بالا تری برخوردار است ، طول این تریلی 8 تا 18/ متر و عرض آن 2/6 تا 3 می باشد .

 

تریلی لبه دار ( بغل دار ) :

 طول باربری تریلی لبه دار 12 الی 13/60 است و جهت ارسال بار های که بسته بندی نمی باشد و به صورت باز هستند از تریلی لبه دار استفاده می کنند زیرا با توجه دیواره هایی که دارد از ریزش بار جلوگیری می کند .

 

تریلی ترانزیت ( تریلی چادری ) :

تریلی ترانزیت مسقف می باشد که با چادری مقاوم پوشیده شده است و بیشتر مواقع برای بار های تجاری و بار های که حساس هستند استفاده می شود ، عرض تریلی های ترانزیت 2/48 متر و طول باربری 13/60 متر می باشد .

 

تریلی کفی :

تریلی کفی سطح صاف دارد و بدون هیچ دیواره ای می باشد و برای باربری نجف آباد به تهران بار های که ارتفاع غیر استاندارد دارند کاربردی هستند ، به دلیل نداشتن لبه ها می توان از تمام قسمت برای حمل بار استفاده کرد .

 

باربری نجف آباد به تهران با تریلی 
باربری نجف آباد به تهران با تریلی 

باربری نجف آباد با خاور 

 

برای باربری نجف آباد می توانید از خاور های که شرکت الوبار در اختیار شما عزیزان قرار داده است استفاده کنید تا هیچ مشکلی برای حمل بار نداشته باشید .

 

انواع خاور جهت باربری نجف آباد به تهران :

  1. خاور مسقف 
  2. خاور روباز

 

خاور رو باز ، خور رو باز برای حمل بار از نجف آباد به تهران نوع بار مشخصی ندارد و تمامی بار های عادی مثل : مصالح ساختمانی ، جا به جایی لاستیک ها و … که نیاز به حساسیت خاصی ندارند را با این نوع خاور حمل می کنند .

طول = 4 متر 

عرض = 2 متر 

 

خاور مسقف ، این نوع خاور با سقف و دیواره ای که دارد می تواند از بار ها محافظت کند و معمولا برای بار های که حساس و شکننده هستند مانند ارسال اثاثیه منزل قابل استفاده می باشد و قدرت حمل حدودا 3 تن وزن را دارد ، طول این تریلی 4/5 و عرض آن 2 متر است .

 

ارائه مشاوره رایگان برای حمل بار از نجف آباد به تهران

 

از دیگر خدمات شرکت الوبار برای حمل بار از نجف آباد به تهران ارائه مشاوره رایگان برای تمام مشتریان گرامی می باشد .

 

برای انتخاب بهترین راه جهت باربری نجف آباد به تهران می توانید با مشاورین الوبار صحبت کنید تا تمام مراحل حمل بار را برای شما توضیح دهند و شما بهترین تصمیم را برای حمل بار خود بگیرید .

 

متخصصان الوبار در طول هفته و تمام ساعات روز آماده به پاسخگویی به سوالات شما هستند تا در صورت وجود هر مشکل در اسرع وقت برای شما حل کنند .

 

شرکت الوبار علاوه بر مشاوره دادن جهت باربری نجف آباد ،برای باربری شهرضا به تهران هم از خدمات مشاوره ای به صورت رایگان برای شما عزیزان استفاده خواهد کرد .

 

مشاوره رایگان و اطلاعات تماس
مشاوره رایگان و اطلاعات تماس

اطلاعات تماس جهت باربری نجف آباد به تهران

 

برای اینکه اطلاعات کامل را در زمینه باربری نجف آباد به تهران ، را به صورت کامل بدست آورید بهتر است با شماره تماس شرکت الوبار تماس حاصل شوید .

 

برای دریافت مشاوره می توانید با شماره های شرکت الوبار تماس بگیرید تا بهترین مشاوره جهت باربری نجف آباد به تهران را به صورت رایگان برای شما ارائه دهند .

 

شرکت الوبار با تمامی امکاناتی که در اختیار مشتریان خود قرار می دهد می تواند باربری را به نحو احسن و بهترین شکل انجام دهد .

 

در صورت موافق بودن با تمامی خدمات شرکت الوبار با متخصصین الوبار هماهنگی های لازم را برای حمل بار از نجف آباد به تهران ، انجام دهید تا در کمترین فرصت بار شما را با کمترین هزینه ممکن حمل کند .

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *