باربری میبد به تهران

باربری میبد به تهران

 

شرکت الوبار باربری میبد به تهران را با تمامی امکانات ویژه و عالی ترین خدمات به صورت شبانه روزی با انواع کامیون ، تریلی ، خاور، برای شما انجام می دهد . حمل و ارسال بار میبد به تهران را با الو بار ایران تجربه کنید…

 

شرکت الوبار کالای شما را برای حمل بار از میبد به تهران بیمه می کند ، زیرا بیمه الوبار تحت پوشش بیمه ایران می باشد و تمامی خسارت ها را برای شما پرداخت می کنند .

 

 

الوبار با ارزان ترین قیمت ارسال بار از میبد به تهران را برای شما انجام می دهد و در صورتی هزینه کرایه افزایش پیدا کند ، شرکت الوبار با در اختیار گذاشتن تخفیفات ویژه هزینه ها را تا حد امکان کاهش می دهند .

 

شرکت الوبار خودرو های حمل بار از جمله تریلی ، خاور و کامیون را به شما مشتریان عزیز ارائه می دهد تا هنگام باربری میبد به هیچ گونه مشکلی بر نخورید .

 

 

الوبار با تمامی امکانات حرفه ای که دارد می تواند باربری یزد به تهران را هم برای تمامی شما عزیزان به صورت ارزان قیمت انجام دهد .

 

حمل کالا با بیمه از میبد به تهران

 

از دیگر ویژگی های شرکت الوبار برای باربری میبد به تهران بیمه رایگان است که در اختیار مشتریان خود قرار می دهد تا در صورت وجود هرگونه حادثه عمد و غیر عمد هزینه خسارت را برای شما پرداخت کند .

 

بیمه شرکت الوبار بار شما را برای ارسال از میبد به تهران تا سقف 30 میلیون تومان بیمه رایگان انجام می دهد و برای باربری میبد نگران بار های خود نباشید .

 

 

تمامی خسارت های ناشی از تصادف ، باران زدگی ، آتش سوزی و سرقت تحت پوشش بیمه شرکت الوبار می باشند ، پس نگرانی برای پرداخت هزینه خسارت حمل بار از میبد به تهران نداشته باشد .

 

 

بیمه الوبار تحت پوشش بیمه ایران قرار دارد و در صورت بیمه کردن بار، الوبار می تواند باربری میبد به تهران را با ایمنی کامل و جامع در اسرع وقت به شما عزیزان ارائه بدهد . 

حمل کالا با بیمه از میبد به تهران
حمل کالا با بیمه از میبد به تهران

 

باربری میبد با کامیون 

 

شرکت الوبار برای باربری میبد به تهران انواع کامیون ها را به شما مشتریان گرامی اراِئه می دهد تا در صورت لازم حمل بار شما را با کامیون انجام دهد .

 

 

شرکت الوبار دارای کامیون 15 تنی و 10 تنی و 911 برای حمل بار از میبد به تهران می باشد و با توجه به هر وزن  کامیون مورد نظر استفاده می شود .

 

 

_ کامیون جفت : کامیون جفت یکی از کامیون های شرکت الوبار می باشد که ارسال بار از میبد به تهران را با ارزان ترین قیمت انجام می دهد ، این نوع کامیون قابیلت حمل بار به وزن 15 تن را دارد و نسبت به دیگر کامیون ها قدرت بیشتری برای حمل بار را دارد ، کامیون جفت دارای 10 چرخ می باشد و طول قسمت باربری آن 6/80 متر و عرض آن 2/25متر نیز می باشد .

 

 

 _ کامیون تک : کامیون تک دارای  6 چرخ و ظرفیت حمل بار تا میزان 10 تن است ، الوبار ارسال بار با کامیون تک را با کمترین نرخ کرایه و بهترین تجهیزات به مشتریان خود ارائه می دهد .

 

 

_ کامیون 911 : کامیون 911 به دلیل اینکه جزء دسته کامیون های قدیمی به شمار می رود نسبت به دیگر کامیون ها قابلیت حمل بار کمتری را دارد و تنها 5 تن بار را می تواند حمل کند . شرکت الوبار با این نوع کامیون باربری میبد را در اسرع وقت و با امکانات کاملا حرفه برای شما عزیزان انجام می دهد .

 

ارسال بار از میبد به تهران با تریلی

 

شرکت الوبار برای باربری میبد به تهران دارای تریلی های مختلفی می باشد تا حمل بار شما به راحت تری شکل ممکن انجام دهد .

 

حمل بار با تریلی کمرشکن 

 

یکی از تریلی های که در شرکت الوبار برای حمل بار از میبد به تهران قابل استفاده می باشد تریلی کمرشکن است .

 

 

تریلی کمرشکن قابلیت حمل بار های بسیار سنگین را دارد و برای جا به جایی انواع خودرو های راه و جاده سازی بسیار استفاده می شود . طول قسمت باربری این تریلی 8 متر تا 18 متر و عرض آن 2/6 تا 3 متر می باشد .

 

ارسال بار با تریلی کفی

 

تریلی کفی دارای سطح صاف و فاقد هیچ گونه دیواره ای می باشد و شرکت الوبار برای استفاده از این تریلی بار های که ارتفاع استاندارد ندارند را در نظر گرفته است .

 

انتقال بار با تریلی ترانزیت  

 

تریلی ترانزیت دارای دیواره نسبتا بلند و سقف می باشد که با یک نوع چادر مقاوم پوشانده شده است ، طول این تریلی 13/60 و عرض آن 2/48 می باشد . از تریلی ترانزیت برای حمل بار های تجاری استفاده می شود که نیاز به مراقبت بیشتری دارند .

 

باربری با تریلی لبه دار

 

شرکت الوبار برای باربری میبد به تهران تریلی لبه دار را هم قرار داده است که دارای دیواره های نسبتا بلندی می باشد و طول این تریلی  12 الی 13/60 می باشد و قابلیت حمل بار تا وزن 23 تن را دارد .

 

 

بار های مانند : شن ، خاک ، ماسه و … را با تریلی لبه دار حمل می کنند ، زیرا این نوع بار ها به صورت باز ارسال می شوند و بسته بندی شده نیستند ، تریلی لبه دار با وجود دیواره های که دارد باعث جلوگیری از ریزش بار می شود .

 

 

ارسال بار میبد به تهران با تریلی
ارسال بار میبد به تهران با تریلی

 

باربری میبد به تهران با خاور 

 

شرکت الوبار باربری میبد به تهران را با تجهیزان کامل و تمامی ویژگی های حمل بار با خاور ، را با ارزان ترین قیمت به شما عزیزان ارائه می دهد .

 

 

شرکت الوبار دارای دو نوع خاور روباز و مسقف می باشد که برای سرعت بخشیدن و کمتر شدن هزینه های حمل بار از میبد به تهران در اختیار شما قرار داده است .

 

 

  • خاور مسقف : شرکت الوبار برای ارسال تمامی وسایل منزل و جا به جایی مبلمان ، باربری با خاور مسقف را در دسترس شما قرار داده است تا با پایین ترین نرخ کرایه حمل بار میبد به تهران را برای شما ارائه دهد . خاور مسقف فضای اتاقک مانندی را در قسمت بار بری ایجاد کرده است که می تواند از بار شما محافظت کند .

 

 

  • خاور روباز : معمولا برای حمل تمامی بار ها می شود از خاور روباز استفاده کرد زیرا این نوع خاور بار مشخصی برای باربری ندارد ، خاور روباز به دلیل مسقف نبودن ، برای حمل بار های که زیاد حساس نیستند بیشتر کاربرد دارد، این خاور نسبت به دیگر خاور ها سبک تر است و قابلیت حمل بار تا  میزان وزن 4 تن را دارد . 
باربری میبد به تهران با خاور
باربری میبد به تهران با خاور

حمل کالا از میبد به تهران با ارزان ترین قیمت

 

شرکت الوبار برای باربری میبد به تهران تمام تلاش خود را می کند تا حمل بار با کمترین هزینه کرایه در اسرع وقت به بهترین شکل ممکن برای شما انجام شود .

 

تمام هزینه های باربری بستگی به عوامل و شرایط زیر دارند : 

 

  1. زمان ارسال بار 
  2. نوع خودرو برای حمل بار 
  3. میزان وزن بار 
  4. شرایط آب و هوای
  5. نوع بار 
  6.  و…

 

تمامی عواملی که برای شما نام بردیم باعث افزایش و یا کاهش قیمت جهت حمل بار از میبد به تهران می شوند و نقش موثری در هزینه کرایه ارسال بار دارند . 

 

 

در صورت افزایش هزینه ها برای باربری میبد هیچ نگرانی نداشته باشید زیرا شرکت الوبار برای تمامی مشتریان خود تخفیف ویژه قرار داده است با حمل بار با ارزان ترین قیمت ممکن صورت گیرد .

 

 

برای اطلاع بیشتر از هزینه ها برای حمل بار به میبد و ارسال بار به تهران می توانید با مشاورین شرکت الوبار تماس حاصل کنید .

 

مشاوره رایگان و اطلاعات تماس
مشاوره رایگان و اطلاعات تماس

 

اطلاعات تماس و مشاوره رایگان جهت باربری میبد به تهران

 

 

 دیگر ویژگی های شرکت الوبار جهت باربری میبد به تهران که در اختیار شما قرار داده است ، مشاوره با متخصصین الوبار به صورت رایگان می باشد .

 

 

با مشاوره گرفتن از متخصصین ما بهترین راه را در زمینه ارسال بار از میبد به تهران را می توانید انتخاب کنید تا با کمرین هزینه برای شما انجام شود .

باربری چابهار به تهران

باربری زابل به تهران

باربری ملایر به تهران

 

متخصصین الوبار به صورت همه روزه در اختیار شما هستند تا تا پاسخگوی سوالات شما باشند تا شما تمامی اطلاعات لازم را برای حمل بار از میبد به تهران کسب نمایید .

 

 

اگر با تمامی ویژگی های شرکت الوبار موافق هستید و رضایت کامل را بدست آورده اید برای ثبت سفارش با ما تماس حاصل شوید تا در اسرع وقت باربری میبد را برای شما با ارزان ترین قیمت ممکن انجام دهیم .

 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *